Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kontorsråtta, iklädd korta kjolar, täckande strumbyxor och lågklackat på jobbet. Prydligt men med färgklickar (typ röd kjol med volym...
Svar
16
· Visningar
1 984
Senast: Lager
·
Trädgård & Växter Samma som pelargon-tråden jag startade...Kan inte alla lägga in bilder på sina orkidéer? Jag kan bjuda på lite bilder på mina... 23 24 25
Svar
486
· Visningar
115 243
Senast: sthu
·
Äldre Jag älskar att laga mat, men vardagsmaten blir lätt så himla tråkig. För den ska ju gärna vara snabb, enkelt och hyfsat billig. Nu är... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 091
Senast: Rialavargen
·
Skola & Jobb Hej alla kloka bukefalister, jag har satt mig i en lite knivig situation som jag behöver hjälp med. Jag har idag ett vikariat som tar... 2
Svar
28
· Visningar
4 141
Senast: Plommonlila
·
Mat Maken har visat sig ha fått rätt stora besvär med sin galla och har gallstenar och normala smärtstillande har inte hjälpt så efter en ny... 2
Svar
27
· Visningar
45 591
Senast: A_NN_A
·
Kropp & Själ Vilken tycker ni är bästa appen för att räkna kalorier? Jag vill kunna ställa in hur mycket jag vill gå ner och den bör vara enkel att...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Fille
·
Skola & Jobb I oktober/november började jag jobba på timmar på en arbetsplats. Trivdes jättebra och tackade ja när jag fick frågan om ett vikariat... 2
Svar
24
· Visningar
2 819
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Nu har jag gjort något man kanske inte "borde" göra, nämligen söka på nätet efter information om ett läkemedel (eller liknande) man...
Svar
14
· Visningar
4 585
Senast: kem
·
Kropp & Själ Hej jag vet inte hur jag ska börja men jag mår i dags läget bra men vist kan det gå neråt i perioder jag har ju varit med om en hel del...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag kommer att befinna mig i Malmö i helgen och vill gå ut och äta, men vart ska man gå? Det är två kockar med i sällskapet så gärna... 2
Svar
24
· Visningar
1 115
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ (Hoppas jag valde rätt prefix, hihi) Jag pratar inte om hur jag mår för andra. Jag tjänar inget på det... eller så känns det iallafall...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: TinyWiny
·
Äldre Vad finns det för irländska hemsidor där man kan söka på folk? Om någon gift sig, kan man söka på gamla namnet och hitta nya någonstans då?
Svar
6
· Visningar
353
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Trot jag behöver en ny skrivare men vilken? Vad har ni för skrivare? Är de enkla att använda? Vilka märken är bra? Vill gärna ha en...
Svar
8
· Visningar
656
Senast: Korven
·
Kropp & Själ På kort tid har två stycken försökt övertala mig att prova Zinzinos oljor. Rent spontant så kändes det som ännu ett företag som vill...
Svar
4
· Visningar
7 208
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Har under 10 månader gått ner 34 kg i vikt. Självförtroendet har blivit mycket bättre. Märks bl.a på att antalet selfies ökat i fb... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 002
Senast: Freazer
·
Äldre Hej Är det någon som vet vad siffrorna står för när det gäller t.ex. Boeing 737?
Svar
1
· Visningar
429
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ God kväll Buke, jag lider av PMDS. :wtf: 10-14 dagar av månaden går åt till att försöka hålla mig ovanför vattenytan. Jag blir väldigt... 2
Svar
32
· Visningar
9 875
Äldre Jag ska på en liten fest på lördag och känner mig inte så sugen på att dricka alkohol. Till vardags dricker jag 95% vatten och 5% te och... 2
Svar
29
· Visningar
2 264
Senast: Lion
·
Relationer Jag tror vi alla är "överens" någonstans om att tänker man på att det är dags att lämna sambon så är det dags. Jag tycker inte om att...
Svar
14
· Visningar
1 497
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Nu har det kommit larm från Livsmedelsverket om att palmolja är potentiellt cancerframkallande. Själv har jag undvikit det av miljöskäl... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 675
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31