Restaurangtips Malmö

Alltid lika trist när tråkig personal drar ner omdömet för ett ställe som tydligen upplevs som bra av andra.
Håller förvisso med i sak men nog borde det väga tyngre att @Monstrea har ätit där med viss regelbundenhet medan du enligt uppg bara ätit där en gång? Dålig dag alt utbytt personal låter ju som ett alternativ då?

Håller förvisso med i sak men nog borde det väga tyngre att @Monstrea har ätit där med viss regelbundenhet medan du enligt uppg bara ätit där en gång? Dålig dag alt utbytt personal låter ju som ett alternativ då?

Jag vet inte, det är ju upp till läsaren att värdera. Går jag ut och äter två gånger om året, är jag ju väldigt noga med att upplevelsen blir som jag tänkt mig.

Jag tackar för alla tips! Jag sparar dem för framtida besök (Bastard t.ex. vill jag väldigt gärna gå till). Den här gången landade det på B.A.R. Jag tror att jag kan bli nöjd i alla fall, får se vad expertisen säger. :D

Jag tackar för alla tips! Jag sparar dem för framtida besök (Bastard t.ex. vill jag väldigt gärna gå till). Den här gången landade det på B.A.R. Jag tror att jag kan bli nöjd i alla fall, får se vad expertisen säger. :D
Ta en stödmacka innan. :up:

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 880
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat