Goda drinkar

Tusen tack för alla svar! :love: Ska bli spännande att prova och se vad som kommer smaka bäst :D ;)

Brämhults juice med jordgubb lime (finns den fortfarande), lime och sprite. Godaste alkoholfria drinken :)

Tänker att man varken behöver ta ett aktivt beslut om att vara nykterist eller "tvinga" i sig alkohol om man inte gillar det.

Brämhults juice med jordgubb lime (finns den fortfarande), lime och sprite. Godaste alkoholfria drinken :)

Tänker att man varken behöver ta ett aktivt beslut om att vara nykterist eller "tvinga" i sig alkohol om man inte gillar det.
Najs! Tack :D Jaa precis, det är i dessa banor jag också har tänkt/tänker men funderar på om det kanske kan vara skönt att bara utesluta det helt och hållet. Så uppskattar dina tankar. :up:

Min favorit är helt klart iskall coca med en skvätt Ballantines i, gärna med en skiva citron! (Ja, det måste vara Ballantines! :D)

Tillägg: På julen är det julmust med lite vaniljvodka i, mums! :d

Åh tack för era tips! :love: Det känns väldigt spännande då mina "baskunskaper" är väldigt väldigt låga haha, så det uppskattas. :up:

Liknande trådar

Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 476
Senast: Elektron
·
Kropp & Själ Hej! Nu har jag fått tid för en Koloskopi den 8/6, första gången för mig då jag tidigare bara gjort rektoskopi och en sigmoideskopi där...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 240
Kropp & Själ Vad föredrar ni att dricka för alkoholfritt på fest? Jag ska köpa med mig alkoholfritt för egen del till en fest på lördag och funderade...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 573
Senast: mamman
·
Mat Ja som rubriken säger, finns detta? Det känns lite tråkigt med alltid vatten och jag försöker hålla mig till att endast dricka...
2
Svar
27
· Visningar
4 878
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar