Blev lungröntgen igår, samt ner operation för att sätta in en central venkateter vid halsen
Jag har varit så svårt att sticka dom två senaste dagarna, och sticka kommer dom göra varje dag.
Lite haft läskigt och spännande att vara ner vid operation (skulle dock skippat att jag själv var patienten
)
Dom två som var där och utförde förklarade tydligt och visade allt innan, vilket underlättade.
bedövningen skulle göra som mest ont sa dom och det stämde för den var hemsk med massa stick och svidande känsla efteråt som sedan släppte när bedövningen hjälper.
Sedan kände jag bara tryck på halsen och inte att han ultraljuda och stack i den
Den sitter även fast med två stygn så litet runt ärr kan det blir.
Nu slipper dom stickas så mycket utan kan ta blodprover och ge medicin samt näring via den.
Tog lite tid att vänja sig vid den, och smälta det, var även lite svårt att dricka på kvällen.
Hände så mycket igår så det var fullt upp med att transporteras mellan olika avdelningar och smälta allt.
Togs sen en jäkla massa för med blod på kvällen, samt imorse.
Dom pratar lite om eventuellt inflectra behandling, och efter måndag får vi se vart vi står.
någon som haft inflectra behandling och kan förklara mer vad det är? Har bara hört lite grann om det.