Sv: vad ska jag göra?
Jag kom bara till att han inte borstar tänderna - redan där hade jag dumpat
Jag kom bara till att han inte borstar tänderna - redan där hade jag dumpat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kloka ord från många av er....Jag kan ändå inte släppa att det kanske är mitt fel ändå, han ställde ju upp i början, vi träffades jämt, han ansträngde sig osv. Sen dalade allt när min värld rasade och jag tappade humöret för mycket och ingenting.
Så bara för att du fick det svårt, så ställde han inte upp längre och det är ditt fel?
Han fick ta en del tyvärr sen fick han det jobbigt osv. Jag kan förstå om han tappade sugen lite. Jag kanske aldrig gett honom en en chans att ställa allt rätt?
Hur menar du med att han inte fått chansen att ställa allt tillrätta? Vad ska han göra då? . Ska du straffas hela tiden av hans sätt att inte ställa upp för dig nu, för att han haft det svårt?
Men ja, så var det där med allt det andra, hygien, städ, leva sina liv osv. Ja, det var ju det. Är det en sådan kille du vill ha?
Ååå vad tankarna far runt! Får lixom ingen ordning.....
Många av dina svar tycker jag inte alls är bra svar till ts.
Hur vet du att han är lat? Hur vet du hur han mår pga sin sjukdom?
Har du någonsin lamslagits av trötthet? Trötthet som inte är vanlig trötthet som man kan sova bort, men som man kan få av olika sjukdomar.
Denna killen kanske gör vad han kan för att det ska vara bra, men lyckas inte ända fram. För att han kanske inte har mer ork än att sköta sitt jobb och ta hand om sitt barn.
Att han sen inte sköter sin hygien och gör ts besviken, kan kännas rätt onödigt och ofräscht, det håller jag med om. Men vilka är vi att döma när vi inte vet ett skit hur det faktiskt ligger till egentligen???
Många av dina svar tycker jag inte alls är bra svar till ts.
Hur vet du att han är lat? Hur vet du hur han mår pga sin sjukdom?
Har du någonsin lamslagits av trötthet? Trötthet som inte är vanlig trötthet som man kan sova bort, men som man kan få av olika sjukdomar.
Denna killen kanske gör vad han kan för att det ska vara bra, men lyckas inte ända fram. För att han kanske inte har mer ork än att sköta sitt jobb och ta hand om sitt barn.
Att han sen inte sköter sin hygien och gör ts besviken, kan kännas rätt onödigt och ofräscht, det håller jag med om. Men vilka är vi att döma när vi inte vet ett skit hur det faktiskt ligger till egentligen???