Klart du ska testa på en ny livssituation om du är sugen! Jag ser det hela som två separata ting 1) dejta honom och se vart det leder 2) flytta och "byta liv" och se hur det känns. Men säg inte upp dig, ta tjänstledigt i varje fall 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja just det är inte optimalt. Det lilla huset är det enda jag kan hitta just nu som inte ligger mitt i stan och som inte kostar skjortan. I Göteborg vimlar det inte direkt av bostäder om man inte kan hosta upp några miljoner. Men det gör mig egentligen inte så mycket att bo litet. Mina saker står ju frtf kvar i gamla huset. Svårare är det med djuren. Får och ankor kan jag sälja men hästarna vill jag inte göra mig av med förrän jag är helt säker på var jag ska bo. Och att ta med dem har jag inte heller råd med just nu eftersom även stallplatser kostar helt andra summor i en storstad. Men det oroar mig en del att skicka ut dem på foder.
Stället jag hittat ligger 9 km från Mölndals sjukhus. Så det är inte heller centralt. Råkar du veta något lite större hus som uthyres billigt så tjoa gärna till. Allt är av intresse. :-)Hur långt utanför Göteborg kan du tänka dig att bo? Vi bor i Lilla Edet, ca 35 min från Göteborg med bil. Finns både pendel och buss till stan. Sambon jobbar på volvo och har pendlat i 11 år (samåkning, kör 1 gång i v) Finns många mindre samhällen där det inte är snordyrt på pendlingsavstånd.
Stället jag hittat ligger 9 km från Mölndals sjukhus. Så det är inte heller centralt. Råkar du veta något lite större hus som uthyres billigt så tjoa gärna till. Allt är av intresse. :-)
Ajfasen vad synd! Förövrigt vet jag inte var jag fick mölndals sjukhus ifrån. Jag menade Kungälv :-DHade du sagt det för två veckor sen hade vi kunnat blivit grannar men nu valde grannen att sälja kåken ist![]()
Haha, ja dit är det inte så långt härifrånA
Ajfasen vad synd! Förövrigt vet jag inte var jag fick mölndals sjukhus ifrån. Jag menade Kungälv :-D
Grannarna som hållit på med vaddetnuär? Vad ska vi då läsa om på buke?Hade du sagt det för två veckor sen hade vi kunnat blivit grannar men nu valde grannen att sälja kåken ist![]()
Grannarna som hållit på med vaddetnuär? Vad ska vi då läsa om på buke?![]()
Varför dö nyfiken?
![]()