Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis så där är min mor...Det känns inte supergulligt, det känns mest som om hon gör det väldigt lätt för sig utan att fundera på om mottagaren verkligen vill ha det hon har bort. Även om man har sagt att det räcker med Liverpool saker så fortsätter det komma.
Samma när jag var liten... fast jag fick någon nyhet från england (min faster bodde där)... jag var SÅÅÅÅ ledsen... Fast det var egentligen inte en dålig present, den var ju finare än de "vanliga" men jag var inte så gammal.Vi har fått höra om era bästa presenter, nu vill jag höra om era värsta/sämsta
Min sämsta måste ha varit när jag som nybliven 13 åring ville ha en locktång. Fick en sån där tanter har, med piggar på som blåser varmluft. Var inte riktigt vad jag hade tänkt mig och jag minns besvikelsen.
Den var säkert DNA-impregnerad också så det skulle vara lättspårat vem som ledsnade på chefen och "löste problemet".På en arbetsplats fick alla vi anställda en fin kockkniv ... med namn(för-och efternamn) ingraverat på bladet. Kändes lite som att kniven var avsedd för mig själv. Kockkniv=toppenbra! Ingraverat namn=dubbeltydigt och en aning tacky.
(Arb.platsen var en domstol=inget behov av personligt märkta knivar). Chefen berättade dessutom exakt hur mycket extra graveringen hade kostat.