En badbomb/kula för 2 kr av min bror, tror jag var 12-13 år kanske.
Var den dålig för att ni inte hade badkar/du hatar att bada? Annars fattar jag inte riktigt, jag skulle älska att få en badbomb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En badbomb/kula för 2 kr av min bror, tror jag var 12-13 år kanske.
Vi fick använda badkaret väldigt sällan (kostnadsfråga) när vi var unga samt att han enbart köpte den för att det var det billigaste han hittade, ingen annan tanke bakom. Sen var inte badgrejer så mycket av intresse för mig, det var enbart hästar på den tidenVar den dålig för att ni inte hade badkar/du hatar att bada? Annars fattar jag inte riktigt, jag skulle älska att få en badbomb!
Men åååh! Mitt hjärta gråter. Vem glömmer sitt barns födelsedag.En födelsedag när jag var i 7-8 års åldern.
Mina föräldrar glömde bort att jag fyllde.
När jag började gråta hysteriskt vid 21 tiden så fick de reda på det.
Fick presenter köpta på OK dan efter.
Alltså eftersom mina föräldrar inte lever kan jag inte fråga.Men åååh! Mitt hjärta gråter. Vem glömmer sitt barns födelsedag.
Mina barn har allt igenom fått skitkassa presenter genom åren. Oftast billiga plastgrejer med en massa ljudeffekter som är direkt plågsamma att behöva höra på.