R
Raderad medlem 6459
Nej, fy fan vad okänsligt och dumt.Jag fick en våg i julklapp av en släkting när jag var 12-13 år. Kändes som en stor fet smäll i ansiktet då jag alltid varit mullig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, fy fan vad okänsligt och dumt.Jag fick en våg i julklapp av en släkting när jag var 12-13 år. Kändes som en stor fet smäll i ansiktet då jag alltid varit mullig.
Tänker alltid på en tjej som ringde in till P3s Christer och Morgan när de hade detta temat. Hon hade fått färgkritor av en släkting. Lät ju helt ok, om hon inte varit blind . Priceless i den här kategorin!
Din pappa låter som min mamma!Alla presenter jag någonsin fått av min far i princip..
- Presentkort på ett varuhus i Uppsala, fem månader efter jag flyttat till Visby.
- En papperskasse FULL av krimskrams han köpt på typ motsvarigheten till Dollarstore, fast sämre. Ett exempel var en "80-tals" hårsnodd. Jag hade kort hår.
- En låda smockad med billiga doftljus som vars doft var så syntetiska att jag inte ens kunde öppna locket utan att få kväljningar.
- CD-skiva med låtar från ett barnprogram. Jag var typ 13.
Ska jag fortsätta?
En tatuering... Som inte satt på mig!Vi har fått höra om era bästa presenter, nu vill jag höra om era värsta/sämsta
Min sämsta måste ha varit när jag som nybliven 13 åring ville ha en locktång. Fick en sån där tanter har, med piggar på som blåser varmluft. Var inte riktigt vad jag hade tänkt mig och jag minns besvikelsen.
Berätta merEn tatuering... Som inte satt på mig!
Hahaha! Jag hade hintat om någon snygg ring jag hade sett i ett reklamblad för någon smyckesbutik, ringat in den, och sagt att "diamanter är för evigt".Berätta mer
Hahaha! Jag hade hintat om någon snygg ring jag hade sett i ett reklamblad för någon smyckesbutik, ringat in den, och sagt att "diamanter är för evigt".
Någon månad senare dök han upp och sa att han hade fixat min present.
- Som varade för evigt!
Jag blev ivrig och jätteglad!
Så slängde han av sig tröjan och där satt mitt namn gaddat på bringan...
- Ja du ville ju ha något som varade för evigt, varför står du bara och gapar?
Eh, ja..