Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag blir helt nojig och behöver lite hjälp. Haft oskyddat sex (inga kommentarer på det, tack) två gånger med en kille, men verkar ha...
Svar
3
· Visningar
1 631
Senast: _husmusen_
·
Kropp & Själ Jag är just nu inne i värsta perioden på året vad gäller allergiorsakad trötthet. Sover massor och håller trots det på att somna på...
2
Svar
30
· Visningar
5 334
Senast: ameo
·
Kropp & Själ ...om du är det , hur håller du dig lycklig , och om du inte är det , kan du själv se till att du blir lycklig eller har du fastnat i...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
13 343
Senast: Emor
·
Kropp & Själ Jättebarnslig fråga - men - hur får man till en fin inbakad fläta? Jag tycker att det är så himla fint med en snygg inbakad fläta och...
Svar
4
· Visningar
1 508
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Har haft en period av mycket stress och knepigheter så jag har fått rådet att försöka meditera en liten stund varje dag. Men jag KAN...
2
Svar
25
· Visningar
2 891
Senast: Gry
·
Kropp & Själ Ska ha främmande under en period snart och behöver bra recept som är enkla att göra, billiga och gärna med få saker i. Gärna lågkalori...
Svar
15
· Visningar
1 811
Senast: Ankan
·
Kropp & Själ Igårkväll glömde jag ta mitt p-piller (för första gången på 4 år :banghead:) och självklart har inga barnmorskor telefontid nu så jag...
Svar
5
· Visningar
2 650
Senast: zalleg
·
Kropp & Själ LCHF var ju inget vidare så nu har jag tänkt testa Viktväktarna istället :) Har inga planer på att bli jättesmal, bara mindre tjock...
58 59 60
Svar
1 196
· Visningar
123 338
Senast: prinsus_
·
Kropp & Själ För drygt 2 v sen när jag var ute och red, så drog pållan ner huvudet och tygeln gjorde nått med mitt finger. Är inte helt säker på vad...
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Någon som har någon idé på vad som kan orsaka detta? När jag säger värk så menar jag värk, alltså inte sådär raspigt ont eller ömmande...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Tillhör egentligen ÄU, men vänder mig hit med tanken att här borde finnas mer erfarenhet ;) Rubriken säger väl egentligen allt, hur...
2 3
Svar
44
· Visningar
67 807
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är en tjej på 24 år som lider av Borderline, PTSD, depression och självskadebeetende. Har varit sjuk i snart 10 år. Har en tung...
2
Svar
39
· Visningar
6 429
Senast: Miss Sixty
·
Kropp & Själ När ska man göra det egentligen? Vad är depression och vad är normal buckla i livets väg? Jag har så länge jag kommer ihåg alltid...
Svar
13
· Visningar
2 493
Senast: Squie
·
Kropp & Själ ...som det är svårt att prata om (Ja, jag är tydligen lite känslig ;) ). Därför har jag även skapat ett anonymt nick. Jag vet inte...
2
Svar
22
· Visningar
5 506
Senast: anybody
·
Kropp & Själ Har köpt ett par byxor i hos en stor kedja (med tjejnamn) för knappt ett år sedan som nu har spruckit i tyget mellan benen. Har tyvärr...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 061
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Skriver under anonymt nick. Jag har under några år haft det jobbigt med mycket motgångar och förluster. Var förut en glad och social...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Tips och trix i vardagen så att säga.... Jag gillar inte att träna. Dansa kan jag göra hur länge som helst för att det är så kul, men...
Svar
19
· Visningar
2 371
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Efter flera år av sjukdom vart ett resultat av detta att jag fick diagnosen förkylingsastma (detta var år 09/10). Jag fick en svag...
Svar
8
· Visningar
4 931
Senast: Twihard
·
S
Kropp & Själ Någon som kör med det? funkar det? Jag får biverkningar av p-piller och är rädd för att sätta in spiral...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
26 973
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Kan man ha magsjuka eller vinterkräksjuka utan att kräkas? bara ha diarré och ha ont i magen? Min familj ligger i magsjuka och har...
Svar
4
· Visningar
10 855
Senast: _FiA_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp