Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Haha konstig fråga men noterade precis att Ä.U var upp till 24 år.
Insåg precis att jag har hängt en evighet på det här forumet! Fyllde...
Kropp & Själ
Nej, jag har ingen förmåga att känna törst. Undantagsfall vid tropisk hetta, hård träning eller lite väl generöst intag av alkohol. Men...
Kropp & Själ
Det är så att jag har en form på mina höfter som jag avskyr. Först har jag som en muffin top sedan går det inåt och sedan går utåt igen...
Kropp & Själ
Jag har sån ångest och ingen att prata med. Vill inte beklaga mig över mitt mående mer just nu till den jag gör det mest. Vill inte att...
Kropp & Själ
Var idag på mitt sista läkarbesök på mammografin. Hädanefter är det bara vanlig mammografi. Det har snart gått fem år och jag är på väg...
Kropp & Själ
Har gjort illa ena tummen, troligtvis när jag orienterade tidigare idag på jobbet. Ramlade och tog emot mig och märkte nu typ 10 timmar...
Kropp & Själ
Blir tokig på mig själv! Har försökt att gå er i vikt ett antal gånger under ca 3års tid men går bara upp och ner, ner och upp 4kg jämt...
Kropp & Själ
Jag har en nära vän som lider av migrän och sömnlöshet, som jag tolkar bottnar i en depression.
Hon har ett barn på 3 år och en man som...
Hästnyheter Sociala medier har lett till omfattande förändringar av hästsporten; maktstrukturer har förskjutits och influencer-kulturen skapar ideal...
Kropp & Själ Räntan har gått ner. Så istället för bara nån kronas skillnad mot förra månaden är det 126 kr mindre att betala denna månad. Woho :banana:
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.