Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ De senaste veckorna har jag spytt några gånger, ofrivilligt och plötsligt och utan något direkt illamående före. Jag har en del problem...
2
Svar
21
· Visningar
3 998
Senast: RubinNovak
·
Kropp & Själ Jag tycker det är fint att piffa till det med läppstift ibland men kruxet är att jag aldrig hittar något som faktiskt ser bra ut på mig...
2
Svar
21
· Visningar
6 054
Senast: Zarro
·
Kropp & Själ Hej o allvetande skräphög, Mitt "hals-haka-käke-tunga-parti" är ledset och har så varit sedan förra veckan nån gång. Självdiagnosen...
Svar
16
· Visningar
45 271
Senast: tuula
·
Kropp & Själ Usch jag blir så nervös bara av att tänka på att behöva göra ett större ingrepp hos tandläkaren.. Som barn hade jag tandläkarskräck...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: Rugge
·
Kropp & Själ Läste nyss ett text på nätet skrivet av en person som är så kallad helgalkoholist och inser att det är nog precis det jag är också. Lite...
Svar
7
· Visningar
5 732
Senast: Freeride
·
Kropp & Själ Har fått flera röda kliande utslag i ansiktet :crazy: det är inte finnar. Upptäckte första för en vecka sen, sen efter i helgen har jag...
Svar
10
· Visningar
5 298
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Behöver lite råd. I början när vi hade sex var det nemas problemas, gick hur bra som helst. Nu känns det som om jag har svårt att...
Svar
5
· Visningar
3 610
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Vilka spelar något, vad och vad för något? Jag spelade piano i skolan, men har tyvärr tappat av det alldeles väldigt. När jag flyttade...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag har känt mig väldigt trött det senaste (året/åren) och kan somna direkt efter jobbet, gå upp en stund för att utan problem kunna...
2
Svar
33
· Visningar
6 560
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det är inte roligt längre :( Knogarna blöder och händerna fnasar sig. Torrt och sprucket. Använder tvål normalt, inget överdrivet, är...
2 3
Svar
43
· Visningar
15 405
Senast: fjodur
·
Kropp & Själ För att göra nästan en veckas helvete väldigt kortfattat så är min läkare ganska säker på att jag har drabbats av detta (som jag inte...
Svar
14
· Visningar
3 842
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Jag har ganska kraftig hårväxt vid bikinilinjen och den stör mig. Jag har prövat att raka och vaxa, men ingetdera resultatet blir...
2
Svar
20
· Visningar
18 297
Senast: _husmusen_
·
Kropp & Själ Jag vet att flera här inne lider av migrän, så ni kanske har lite svar på mina funderingar. Jag har alltid lidit av huvudvärk. Av för...
2
Svar
28
· Visningar
4 411
Senast: Garaget
·
Kropp & Själ Är grymt pollenallergisk (och ja jag borde ta mig till husläkaren och få mer meduciner men systemet på vår mottagning är så galet att...
Svar
8
· Visningar
2 839
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Vaknade imorse och kände att det kliade typ i stil med myggbett på ena ankeln och andra foten på hälen. Mycket märkligt, har inte haft...
2
Svar
26
· Visningar
32 823
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ En anhörig håller på att förlora synen. Han har redan nu mycket svårt att orientera sig och har fått besked idag om att det bara är en...
2
Svar
20
· Visningar
5 807
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Vattenfasta - vad är detta för grej? Vart jag än vänder mig så hör jag talas om detta med att vattenfasta. Vissa gör det i 7 dagar...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
28 357
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Skrev detta nyss men via en länk till min blogg och det får man ju inte göra så jag gör så här i stället ;) Blev friskskriven pang...
Svar
12
· Visningar
2 325
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag har inga ögonbryn alls, dom växer helt enkelt inte. Har testat medel som ska få dom att växa ut, men inte ett hårstrå växer ut. Har...
Svar
5
· Visningar
1 921
Senast: Virrig
·
Kropp & Själ Det lider jag av sedan 13 år tillbaka. Ibland är det riktigt illa, det går inte sova för hela armen värker, det strålar ut vid...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 819
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Sluta vara en hamster?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp