Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ :mad: har ännu en gång kämpat med rakhyveln och resultatet blev så klart en massa små sår på bena. Fattar inte vad jag gör för fel...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 342
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag opererade bort gallblåsan för flera år sedan eftersom jag haft flera krampanfall, och efter ultraljud såg dom många stenar. För ett...
Svar
6
· Visningar
10 876
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Om gallblåsan ska opereras bort, tar man då alltid hela. Händer det ibland att man bara tar bort en del av den, när och varför i så...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Neko
·
Kropp & Själ Hur tar ni er igenom dagarna? Jag har haft värk i skiftande styrka i 12år efter en ryggskada som jag har 50% sjukersättning för, och har...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
15 340
Senast: Calazirya
·
Kropp & Själ Någon här som vet vad gör man ifall man har för låga antal vita blodkroppar? Finns det någonting man kan göra som påverkar dom vita...
Svar
3
· Visningar
1 282
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Är det någon som gjort det? Ibland har de ju jättebra dealer på sånt (hotellvistelser för halva priset typ) men oftast får man ju mecka...
Svar
7
· Visningar
2 762
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ ...och kräkas rakt ut. För 50 dollar kan man sitta vid internet i realtid och titta på när ett asiatiskt barn blir våldtaget.
Svar
16
· Visningar
2 120
Senast: Svartfot
·
Kropp & Själ Nu ikväll märkte jag något väldigt konstigt - allt kändes så STORT! Pastahjulen vi åt till middag var stora som traktordäck...
2
Svar
21
· Visningar
3 403
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Är det någon bukare här som har använt sig eller använder sig utav atkins dieten? Jag har precis påbörjat den då jag tycker den...
Svar
9
· Visningar
1 639
Senast: Akerman
·
Kropp & Själ Just nu finns reklamen för Dark spot corrector från Garnier lite överallt, har försökt hitta den då jag vill prova produkten;) Någon...
Svar
0
· Visningar
813
Senast: emlem
·
Kropp & Själ Nu behöver jag råd. Det är så att jag under lång tid, flera år egentligen, har börjat misstänka att jag har astma eller nåt annat...
Svar
8
· Visningar
1 804
Senast: Trollunge
·
Kropp & Själ Det är något sånt här jag är livrädd för att göra: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16741909.ab Det värsta är att jag...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
37 506
Senast: Snurrfian
·
K
Kropp & Själ Eftersom jag har snappat upp att det finns många (?) personer här som har olika NPF-diagnoser, eller har närstående som har. Vid en...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ En person jag känner har fått en hel del problem efter några operationer och behöver hjälp med det mesta. Bara att flytta på täcket är...
Svar
13
· Visningar
2 066
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Tänkte försöka luska ut vad det är jag reagerar på. Har tidigare bara haft milda reaktioner på pollen, om ens några, men det senaste...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Tråden kanske borde ligga på Ungdom istället, men jag är ju ingen ungdom, så.... Vad skulle ni rekommendera som botemedel, eller i...
2
Svar
20
· Visningar
8 484
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Skriver under anonymt nick då detta är ett väldigt känsligt ämne. Jag är tillsammans och bor tillsammans med en man som är väldigt sjuk...
Svar
11
· Visningar
5 601
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Förra våren gick min mamma bort i lungcancer. Vi hade inte jättemycket kontakt de sista åren, så jag hade inte hela storyn klar för mig...
2
Svar
39
· Visningar
5 270
Senast: Fyrislund
·
Kropp & Själ Om man vill byta hårfärg ganska många nyanser (t.ex. från ljusbrunt till svart, rött till mörkbrunt, blond till brun eller så), kan man...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ I morse när jag kom till jobbet möttes jag av en odör (svett) som visade sig komma från ett par klädesplagg som hängde på kontoret. Jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 071
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp