Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Tar ett nytt nick då jag inte riktigt orkar involvera mitt vanliga i det här. Jag har de senaste tre-fyra åren märkt att jag blivit...
Svar
13
· Visningar
2 544
Senast: shapeup
·
Kropp & Själ Jag börjar bli sjukt sugen på att åka utomlands och bara komma bort ett tag, börjar på nåt sätt bli lite less på att plugga och att inte...
Svar
10
· Visningar
2 752
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Håller ju på att utreda varför min mage inte är så snäll mot mig. Har magkatarr och det finns misstanke om magsår, även om symtomen...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Sedan 25 år tillbaka har jag haft en stor kärlek i mitt liv. Det var en himlastormande tonårsrelation på något år med...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
12 481
Senast: sox
·
Kropp & Själ Orkar inte göra nåt anonymt nick för jag har paniiiik! Igårkväll satt jag i godan ro i soffan och åt popcorn när det plötsligt vred...
Svar
13
· Visningar
6 188
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Har till och från en tid haft problem med mitt underliv. Då och då kommer en brännande svedande känsla, alltid på morgonen efter...
2 3
Svar
40
· Visningar
11 937
Kropp & Själ Jag brukar se till att ha värktabletter och plåster hemma. Men vad för första hjälpen prylar bör man ha hemma eller i väskan?
2
Svar
20
· Visningar
3 067
Senast: norrsol
·
Kropp & Själ Jag var hos specialpedagogen i skolan igår för att få lite tips om hur man får bättre disciplin eftersom jag aldrig, och jag menar...
Svar
13
· Visningar
3 901
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Lite överraskande visar det sig att du tar studenten om ett par veckor. Som grädde på moset har du utsetts till överste diktator för...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Kallebus
·
Kropp & Själ Jourhavande präst ville bara lägga på och be för mig istället. Jourhavande medmänniska har kö. Och jag har ingenstans att ta vägen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 772
Senast: Helpmenow
·
Kropp & Själ Hanen är utomlands och har festat rätt hårt en vecka, igår hördes vi via sms, och han lovade då att höra av sig när han kom till rummet...
Svar
8
· Visningar
2 233
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Funderade lite på vad ni har för djur, hur många osv och vem som står för kostnaderna? Vad jobbar ni med, hur mycket jobbar ni...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 550
Senast: Sockerbit
·
Kropp & Själ Finns det något receptfritt vätskedrivande medel, som fungerar någorlunda? Efter två dagar på buss den här veckan ser mina ben ut som...
2
Svar
39
· Visningar
68 871
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har börjat tröttna på min frisyr nu och skulle gärna vilja testa något nytt. Mitt hår har en guld brun färg och jag är tunnhårig...
Svar
0
· Visningar
1 328
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Eftersom jag inte har körkort så funderar jag på vilka jobb man kan ha utan körkort. När man läser flera jobbannonser så står det ofta...
2
Svar
37
· Visningar
4 722
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har en vän som haft ett ganska långt äktenskap med en kvinna som han säger har personlighetsstörning 301. (Dom skildes för ca tio år...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 943
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Har någon tips på övningar? Jag är svankryggig av naturen och har svårt att sträcka upp mig och bli rakare och plattare både bak och...
Svar
16
· Visningar
2 036
Senast: Livet
·
Kropp & Själ Någon som vaxar regelbundet på salong eller har prövat? Vad tycker ni? Är riktigt sugen på att testa och är nyfiken på era erfarenheter...
Svar
17
· Visningar
3 748
Senast: Vogue
·
Kropp & Själ Ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig ;). Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, men jag är nog duktigt...
2
Svar
31
· Visningar
6 247
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Jag har nu haft ont i ryggen i snart 2v. Jag har vart uppe hos läkaren och ska åter dit på torsdag. Jag försöker röra mig lite lagom...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 722
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp