Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nej, jag har ingen förmåga att känna törst. Undantagsfall vid tropisk hetta, hård träning eller lite väl generöst intag av alkohol. Men...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 351
Senast: wizo
·
Kropp & Själ Vid mitt sista läkarbesök på mammografin talade om mina kvarstående besvär från behandlingen. Bl.a. att jag får oförklarlig häftig...
Svar
8
· Visningar
1 861
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Till att börja med, tid är bokad på vårdcentralen. Sålänge måste jag fördriva tiden... Smygande ilande smärta i foten. Började i...
Svar
8
· Visningar
3 060
Senast: aida
·
Kropp & Själ Utseende: 50 år, brunt med några gråa inslag, längre än axlarna, tjock och halvlockigt hår. Något runt ansikte. Frisyren lär väl bli...
Svar
2
· Visningar
1 626
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Det är så att jag har en form på mina höfter som jag avskyr. Först har jag som en muffin top sedan går det inåt och sedan går utåt igen...
Svar
12
· Visningar
3 616
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Idag har jag bestämt vilka veckor jag ska ta semester och därmed lagt in min ansökan som jag inte förväntar mig skall möta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 414
Senast: Lydia
·
Kropp & Själ Jag har sån ångest och ingen att prata med. Vill inte beklaga mig över mitt mående mer just nu till den jag gör det mest. Vill inte att...
Svar
4
· Visningar
1 314
Senast: Heelo
·
Kropp & Själ Hur ofta är det egentligen normalt att vara sjuk som vuxen? Funderar på att gå till vc och kolla upp om allt är som det ska. Det...
2 3
Svar
45
· Visningar
16 352
Senast: Elina8
·
Kropp & Själ Var idag på mitt sista läkarbesök på mammografin. Hädanefter är det bara vanlig mammografi. Det har snart gått fem år och jag är på väg...
Svar
7
· Visningar
1 203
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jaha, jag är ett "såndäringa" träningsfreak och då kommer väl celsiusdrickandet som ett brev på posten antar jag. Dricker dock bara en...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
17 117
Senast: rock_89
·
Kropp & Själ Min gallblåsa har bråkat med mig hela veckan och jag vet snart inte vad jag ska göra. Jag var tvungen att åka akut de fem milen (för...
2 3
Svar
57
· Visningar
13 363
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har gjort illa ena tummen, troligtvis när jag orienterade tidigare idag på jobbet. Ramlade och tog emot mig och märkte nu typ 10 timmar...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Blir tokig på mig själv! Har försökt att gå er i vikt ett antal gånger under ca 3års tid men går bara upp och ner, ner och upp 4kg jämt...
2
Svar
21
· Visningar
5 569
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Började ett nytt jobb här i höstas fler timmar bättre betalt och en del trevliga jobbförmåner. Jag gillar teamet jag jobbar med, har...
Svar
8
· Visningar
1 496
Kropp & Själ Nu är jag höggravid och har inte ork eller lust att börja "pula" med maten, men sen när bebisen är levererad är ju ändå ett bra...
Svar
6
· Visningar
1 490
Kropp & Själ Jag har en nära vän som lider av migrän och sömnlöshet, som jag tolkar bottnar i en depression. Hon har ett barn på 3 år och en man som...
2
Svar
21
· Visningar
3 133
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ Suck! Ska ut och resa om några dagar och min kompis, som jag träffade senast igår, meddelade idag att hon är magsjuk. Är livrädd att...
Svar
4
· Visningar
1 692
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Följande stausuppdatering har ett lokalt företag idag. Kompletterad med bilder från en övervakningskamera då... "Vi har haft besök...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
14 503
Kropp & Själ Vad säger ni som testat? Bra eller Anus?
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: touche
·
Kropp & Själ Jag har alltid ätit skaldjur osv och aldrig märkt något. Men efter jag blivit vegetarian (för 4:de gången) så har jag börjat må illa...
Svar
8
· Visningar
15 029
Senast: Sockerbit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp