Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har haft nedsatt sexlust en period nu. Min pojkvän och jag har haft ett jättebra sexliv tidigare men nu går det inte alls för mig...
Svar
4
· Visningar
1 533
Senast: doglover
·
Kropp & Själ Bestämde mig att jag skulle sluta snusa när jag åkte till London den 3/6, så jag tog min sista snus den 31/5, det gick jättebra hela...
Svar
6
· Visningar
1 899
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Jag har precis köpt en pilatesboll som jag tänkte sitta på framför datorn för att stärka bålen. Jag är rätt otränad. Eller ja, ok...
Svar
8
· Visningar
4 161
Senast: Poxz
·
Kropp & Själ Jag vågar inte äta onyttigt. Äter jag något över 500 KCAL tror jag att jag kommer bli överviktig och få fettvalkar och bristningar. Blir...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 141
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Tränar rätt hårt framförallt kondition på gym dagligen och idag och ibland annars oxå så får jag så himla ont i huvudet. Det har jag...
Svar
7
· Visningar
2 166
Senast: Havsluft
·
Kropp & Själ Vill höra om det finns någon som känner igen det här, eller har någon teori. Sjukvården har det inte. Jag har aldrig råkat ut för...
Svar
6
· Visningar
1 498
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Efter att ha varit avskräckt från hårfärgning sedan en misslyckad blekning i fjortisåren har Stormkast äntligen tagit mod till sig och...
2
Svar
22
· Visningar
7 316
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag har problem med att jag är glömsk, har alltid varit. Men jag tycker det blir värre och värre, har börjat tappa ord, säger till min...
Svar
17
· Visningar
1 921
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Har en bekant som har problem när han dricker. Han blir elak och hamnar i slagsmål. När han inte dricker så är han världens goaste...
Svar
19
· Visningar
2 174
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag har varit sjukskriven länge. Nu dröjer det inte länge förrän jag är utförsäkrad. Dvs jag har fått maxtid sjukpenning. Det blir en...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 698
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Nu så. Jag älskar mat, gott vin och ser det som ren och skär njutning. Däremot har jag aldrig varit på ett gym... Innan jag fick...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 420
Kropp & Själ Jag behöver (på riktigt) hjälp med att hitta något jag blir mätt av att äta till frukost. Vaknar hungrig äter ordentligt och är...
2
Svar
21
· Visningar
3 417
Senast: beauspirit
·
Kropp & Själ Kommer handen att trilla av nu?:nailbiting: eller kan jag vara lugn? Det kom en rejäl skvätt men tvättade av med tvål och vatten direkt...
Svar
19
· Visningar
2 334
Senast: Csillag
·
Kropp & Själ Har haft min mens i 2 månader nu. Eller ja, den pågår i 3 veckor har uppehåll på 1-3 dagar och sedan börjar den igen. Inte mycket utan...
2
Svar
22
· Visningar
8 940
Kropp & Själ Om man mår illa varenda gång efter man ätit och känner sig spyfärdig, vad kan det bero på? Laktos? Gluten? Det handlar om en...
2
Svar
21
· Visningar
49 202
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Sitter och planerar nästa lite längre Vandring. Lite optimistiskt med tanke på att jag fortfarande är trasig :( tanken är sträcka 24-27...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Är det ngn här inne som genomgått en fasciotomi med anledning av kronisk kompartment? Hur gick operationen? Nedsövd eller bedövad...
Svar
0
· Visningar
1 193
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Min man fyller 30 till hösten och jag är ute i god tid för att kunna hitta på något för honom. Vad hittade ni på? Han är en rätt...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: MM
·
Kropp & Själ Haha konstig fråga men noterade precis att Ä.U var upp till 24 år. Insåg precis att jag har hängt en evighet på det här forumet! Fyllde...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 885
Senast: Panamera
·
Kropp & Själ Ja vem vill inte le? Det har jag inte gärna gjort på några år :crazy: Kombinationen med mediciner, hästspark i ansiktet för snart 5 år...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
11 671
Senast: nilema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp