Sv: Är du rädd för att dö?
Vad bra att du känner min sambo!
Vad bra att du känner min sambo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sån som dig går ju inte att skriva med. Det är så urbota dumt så jag finner inga ord.Det sa jag ju inte att jag gjorde!
Men om du dör idag, kan du med 100% säkerhet säga vad han gör om 10 år? Hur han är som person?
Nej det kan du inte. Varför då lägga en sådan sak på honom? Älskar du honom inte?
Det har jag också lite ångest för. Eller rättare sagt så är jag rädd för två saker: Det ena är att jag ska ha pinsamma underkläder på mig eller inte ha orkat vaxa kön/ben/armhålor (ja, jag vet att det är jättelöjligt, men jag rår inte för det), och det andra är att jag ska ha diverse kroppsvätskor i sagda underkläder. Hade en period där jag funderade på om det skulle vara möjligt att ta laxermedel innan varje gång jag satte mig i bilen ifall att jag skulle dö i en trafikolycka, jag hann dock sansa mig innan det blev något av den briljanta idén.jag är nog lite rädd för hur jag kommer se ut när jag är död.. alltså jag vill ju ha fina kläder, vara sminkad, osv så jag ser bra ut för dom som ska obducera mig eller begrava mig.. vilket är lite smått stört men jag vill se fin ut för dom som ser mig när jag väl är död..
Jag är även rädd för tanken på att bli mördad i ett uppmärksammat fall, eftersom jag inte vill att tidningarna ska publicera någon ful bild på mig.![]()