Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Blev i lördags eftermiddag stucken av ett bi eller geting, då hände det inte så mycket. fick lit ont, men va snabbt över och jag gick en...
Svar
5
· Visningar
3 993
Senast: MaRomer
·
Kropp & Själ Skriver under anonymt nick nu. För två veckor sedan gick jag (44 år) på min första mammografiundersökning. Igår kom en kallelse till...
2
Svar
24
· Visningar
75 535
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har inte reumatisk värk eller liknande, ändå reagerar jag starkt på ostadigt väder. Som nu, nu är det ändå på ett vis behagligt...
Svar
1
· Visningar
1 288
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Jag ska på bal på slottet i Uppsala om en vecka men vet inte vad jag ska ha på mig. Behöver lite hjälp här nu tror jag. Jag fick låna en...
2
Svar
37
· Visningar
7 440
Senast: Comatose
·
Kropp & Själ Är just nu inne på timme 62 utan sömn :crazy: Är det läge att gå och köa på närakuten imorgon morgon om jag inte somnat inatt? Inte...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 841
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag fick för drygt 6 månader sen diagnosen ätstörning och blev så lättad! Nu ska jag på mitt första riktiga besök (varit på 1...
Svar
14
· Visningar
1 943
Senast: Heelo
·
Kropp & Själ Jag ska på bröllop om drygt en vecka och ska då dessutom stå inför alla och sjunga. Problemet, eller vad man ska säga, är att jag har...
2
Svar
20
· Visningar
11 070
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Någon som fått det konstaterat via titthålsoperation och fått behandling för det? Vill gärna höra allt. Jag blev ynklig idag och rymde...
2
Svar
33
· Visningar
5 427
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Har fått för mig att jag kan vara gravid och vill utesluta. Vet dock inte när jag ska göra testet; jag äter p-piller där man har...
Svar
8
· Visningar
7 667
  • Låst
Kropp & Själ Välkomna till Beachtråden alla gamla och nya! Det här är tråden för dig som vill snacka om träning, mat och hälsa. Vi hurrar när det...
98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
104 413
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Närmar mig 40 och efter barnen och pågående viktnedgång så blir brösten allt mindre och allt hängigare :mad. Jag tränar rätt flitigt...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 921
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Har alltid varit lite tystlåten av mej och fått höra att jag är "lite blyg". Att jag borde ta för mej mer och prata. Det sistnämnda har...
2
Svar
24
· Visningar
4 655
Kropp & Själ skall i väg på en inflyttningsfest idag. Och kommer troligen att behöva ta bil då hon bor lite avsides. Planerar att bara dricka en...
2
Svar
23
· Visningar
53 387
Senast: inverterad
·
Kropp & Själ Aj, min fot värker! :crazy: I en veckas tid har jag haft ont på ovansidan foten utan någon som helst anledning. Jag har ätit alvedon...
Svar
13
· Visningar
55 919
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Jag har börjat med en dålig ovana,jag spänner käkarna,och nästan nästan så att jag gnisslar tänder! :meh::o På nätterna så ligger jag...
Svar
18
· Visningar
14 638
Senast: nangiialaa
·
Kropp & Själ Sitter och tittar på friidrott, Diamond League, och tanken slår mig nu men har även gjort det tidigare - de tjejer som tävlar friidrott...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
11 024
Senast: Badger
·
Kropp & Själ För ungefär 6 veckor sedan så fick jag någon form av influensa, det började med hosta och sedan eskalerade det till totalt sängliggande...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Ångest och depressioner..... Har samhället blivit för kallt och ensamt? Är pressen på att prestera för stor? Är det för mycket info...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 959
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Har knappt sovit de senaste två nätterna pga enorma nässelutslag över stora delar av kroppen som kliar såååå jädra mycket!:wtf...
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara den enda som aldrig blir eller känner mig nöjd med livet? Tycker att det är sorgligt faktiskt, att jag (och andra)...
Svar
11
· Visningar
1 889
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp