Vad är girlpower för dig?

Sv: Vad är girlpower för dig?

I call bullshit. Män är precis lika skyldiga som kvinnor.

För övrigt gör du samma sak just exakt nu som du kritiserar kvinnor för att göra: såga kvinnor. Lustigt, va?
 
Sv: Vad är girlpower för dig?

Klart vissa män har, men min erfarenhet är att de är få och att män generellt har det i mindre utsträckning än tjejer generellt.

Samma har... ar det nan som jag hort ondgora sig over mina klader, mitt har, hur smal jag ar, osv osv sa ar det kvinnor. En gang pa 28 ar har en pojk gjort det. Han var da 14 ar gammal, jag nanstans dar ocksa och det var mer en "du skulle aldrig vaga" an nagot annat. Pa sin hojd har karlar/pojkar/man/ynglingar patalat att jag ar ju lite liten ska jag verkligen bara sa tungt emedan kvinnor inte haft nagot problem med att frasa till mig, utan anledning, att vill jag nagonsin ha barn maste jag minsann ga upp i vikt. :yuck: (Faderskapet raknas inte, han tyckte det var lite jobbigt med en synth-punk-nantingmix dotter.. han tyckte det var lika jobbigt nar lillebror korde pa det ocksa)

Ar det nan i sociala sammanhang som tyckt att jag ska "tvalas till" har det i majoritet varit tjejer ocksa. Allt ifran fortackta hot till ogillande blick till knuffar till yeah.. you name it. Killarna? Dom har klappat mig pa axeln, statt bakom och sett till att jag visste att jag inte stod ensam. Men vad vet jag mitt arma fnask, kanske ar jag speshul?
 
Sv: Vad är girlpower för dig?

I call bullshit. Män är precis lika skyldiga som kvinnor.

För övrigt gör du samma sak just exakt nu som du kritiserar kvinnor för att göra: såga kvinnor. Lustigt, va?

..och det gor val du med? ;) sagar en kvinnas asikter baserat pa hennes erfarenheter menar jag...
 
Sv: Vad är girlpower för dig?

I call bullshit. Män är precis lika skyldiga som kvinnor.
Så därför är det helt OK för tjejer att trasha andra tjejer? Jag ser inte varför vissa mäns beteende ens är relevant i en diskussion om tjejers beteende.

Och min erfarenhet är ju min.

För övrigt gör du samma sak just exakt nu som du kritiserar kvinnor för att göra: såga kvinnor. Lustigt, va?
Det där är ju bara ett pajkastartramsbullshit-icke-argument.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 601
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Var osäker på vilket prefix jag skulle välja eftersom jag avser diskutera både förskola och skola, men det fick bli Skolbarn till slut...
Svar
18
· Visningar
5 957
Senast: Sol
·
Tjatter Ingen jätteseriös tråd och jag hoppas att jag inte förolämpar någon om jag uttrycker mig "fel". Det här är lite funderingar jag får när...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 885
Anläggning Hejsan! Jag har en stallkompis som står i mitt stall o i dagsläget så delar vi på alla kostnader(vi har en varsin häst som äter exakt...
2
Svar
34
· Visningar
5 031
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp