Sängfunderingar

Presto

Trådstartare
Jag ska köpa en ny säng hade jag tänkt. Jag får lätt ont i ryggen (skolios) och sängen jag har nu "snodde" jag av föräldrarna när jag flyttade hemifrån, så den har jag haft hela livet.

Men jag har lite funderingar, sängar är ju rätt dyra och min får gå på runt 10-15kkr. Hade tänkt fortsätta ha 90 säng som jag har idag, för jag tänker att i framtiden är det enklare att göra två 90sängar till en dubbelsäng än om jag skulle köpa en 120 säng.

Vilken kedja ska man vända sig till? Eller är alla typ samma? Tänkte självklart ta mycket hjälp av personalen, men vad är det man ska tänka på? Något märke som är bra (och inom prisramen då)?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
261
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 042
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 897
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 976
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka