Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag blir så sugen på att åka och kolla efter en cykel som passar ihop med mina knän. Men hur sjutton får man hem den om man inte har dragkrok på bilen (och därmed inte kan sätta dit en cykelhållare)?
Åh jag blir så sugen på att åka och kolla efter en cykel som passar ihop med mina knän. Men hur sjutton får man hem den om man inte har dragkrok på bilen (och därmed inte kan sätta dit en cykelhållare)?
Har provat att bara lägga in en cykel i bilen (med fällt baksäte), men det går liksom inte in. Styret tar emot då.
Att ställa in den i baksätet skulle förmodligen ge samma problem.
Hade gärna cyklat den hem, om det inte vore tre mil från butikerna jag hade i åtankeDet känns lite väl optimistiskt att tro att knäna går med på det
Tur att jag inte har bråttom, det ska nog gå att komma på någon lösning. Borde väl först åka till någon butik och provcykla lite så jag vet att det över huvud taget fungerar med knäna
Ingen aning om vad modellen jag är ute efter kan tänkas heta, men det stämmer nog. Sträckan i sig är inte problemet, det är mina knän som kan få för sig att krångla ibland. Därför tänkte jag att cykling kunde vara ett bra sätt att träna upp muskulaturen i benen, men det vore inte lämpligt att börja med 3 mil direktFick låna en liten mtb för att cykla en sträcka på 2x1 km förra veckan, den första sträckan gick bra, men sen när vi skulle tillbaka kändes det i knäna redan då. Så några km till lär gå bra på en större cykel, men inga mil.
Ja plockar man av hjul är jag inte ett dugg tveksam på om det går att få in den i bilen. Och ett framhjul borde jag ju kunna få tillbaka igen kan jag tycka.
Tack för alla idéer![]()