Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur seriöst är det med håranalys egentligen? Någon som har testat själv? Blev du hjälpt av att äta diverse tillskott eller stämde det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
24 742
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Var till Bm för nytt recept på p-piller, men det gick så där, då trycket var för högt 155/96 har nu varit iväg och kollat tre gånger...
Svar
15
· Visningar
4 504
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Vill bara önska alla en GLAD midsommar i detta regniga Sverige! :D Typisk svensk sommar
Svar
7
· Visningar
837
Kropp & Själ Sen ett år tillbaka, ungefär (är 36), har jag blivit mer och mer arg runt ägglossning o mens. Vi pratar iskallt raseri, med dunkande...
2
Svar
23
· Visningar
5 598
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder: Om man tar cerazette - kan man skjuta upp mensen ändå? Den är - typ - regelbunden och i värsta fall kommer den...
Svar
14
· Visningar
9 773
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ ..sa han när jag, efter både alkohol och pepp från gemensamma vänner tog mod till mig och kysste honom. Ouch! Jag har varit...
2
Svar
28
· Visningar
4 714
Senast: Elwan
·
Kropp & Själ För en vecka sedan fick jag remiss från VC till akuten för att jag hade blod i urinen. Detta efter att jag bokat en tid på VC för...
Svar
15
· Visningar
1 894
Senast: CillaW
·
R
Kropp & Själ Kan man bli det? Jag använder samma sorts wipes varenda dag och har gjort så i några månader (minst): gentle wipes med aloe vera från...
2
Svar
31
· Visningar
8 932
Senast: lanzo
·
Kropp & Själ Har fått mangold i denna veckans Ekolådan. :nailbiting: Vad gör man av den? Sitter ni på några recept?
Svar
10
· Visningar
1 749
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ Jag längtar efter den dagen jag faktiskt får använda min hjärna igen! Det är 5 år sedan jag började med min epilepsimedicin Lamotrigin...
2 3
Svar
51
· Visningar
10 642
Senast: Stollan
·
Kropp & Själ Jag har från och till utslag i ansiktet. Det blir oftast rätt små blemmor som typ flagnar. Oftast blir dom kvar flera veckor innan dom...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: Joyride
·
Kropp & Själ Har ett litet hälsoproblem, och självklart kan jag inte prata med 1177 eller vårdcentralen utan att konsultera Buke-expertisen först...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: svea
·
Kropp & Själ Igår åkte den in,efter ett tags funderande så insåg jag att det trots allt kan vara värt att prova om man tillhör den delen som inte får...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
74 158
Senast: Luna10
·
Kropp & Själ Jag har blivit allt mer intresserad av att jobba mot att bli självförsörjande, kanske inte till hundra procent, men kanske i alla fall...
Svar
8
· Visningar
1 661
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Fan, fan, fan, här sitter jag på jobbet och bara skakar och tårarna rinner konstant, kan inte sluta gråta. Det brast för en stuind sedan...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 687
Senast: olivettino
·
Kropp & Själ Ja hjärnan tar större plats nu mot förr och då menar jag inte bara själva storleken utan främst intresset och mysteriet bakom hjärnan...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
15 743
Kropp & Själ Jag vet inte hur jag ska börja för att det inte ska låta allt för snurrigt, men jag hoppas att någon kan ha en tanke om det iallafall...
Svar
14
· Visningar
2 834
Kropp & Själ Var hos ortopeden och han konstaterade att jag inte får gå långpromenader inte spinga eller hoppa. Ta hissen om det finns i stället för...
Svar
13
· Visningar
2 612
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jag har haft långt hår i några år men på sommaren är det svårskött. Det blir så torrt och stumt trots att jag har diverse vårdprodukter...
Svar
10
· Visningar
2 271
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Som de flesta vet består olja, kol, naturgas och det mesta som vi behöver i form av kolföreningar av döda djur och växter. golit...
Svar
2
· Visningar
821

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp