Nya livet, här kommer jag!

Sv: Nya livet, här kommer jag!

Det var bra jobbat! Alla steg framåt är ju bra steg :)

*kl

Här går allmänt tungt med tanke på sjukdomen hos närstående. Förutom det verkar vissa gamla relationer vägra försvinn så ikväll gråter jag mig till sömns, men igår somnade jag glad och ganska nöjd med livet. Igår gjorde jag också en både fantastik och intressant upptäckt: jag är inte blyg längre. Jag har alltid, alltid varit blyg men så pratade jag med en gammal vän igår och insåg att jag inte skulle beskriva mig själv som blyg nu. Vilken befrielse :laugh:
 
Sv: Nya livet, här kommer jag!

Pancakes - man är alltid fri att beskriva sig själv på ett nytt sätt. Finns det fler gamla etiketter som inte passar längre?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 954
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 274
Senast: Grazing
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4
  • Vilket recept söker jag?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp