Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I augusti ska jag göra hörseltest igen och få byta hörapparater mot nya. Kul! :) Vad som däremot inte är kul är beskedet att jag ska...
2
Svar
39
· Visningar
18 473
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Kan man med bara sig själv störa teknisk utrustning?! Kan människor ha olika stark elektrisk spänning - eller vad det nu kan vara - och...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: Iliaca
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja ha tips på en rolig träningsform med fart i, som passar bra under sommarhalvåret! Jag tänker mig träning med något typ...
2
Svar
20
· Visningar
2 758
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Har precis fått en bok som heter Healingkoden. Har någon läst den? Har någon erfarenhet av den? Berätta! Hoppas den här tråden hålls...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
24 910
Senast: tott
·
Kropp & Själ Åh jag blir så trött på mig själv! Någon kanske kommer ihåg min tråd om problem med sömnen? Jag hade inte sovit på 4 dygn, fick ingen...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Nu blev jag ångestladdad och ledsen. Jag har gått i terapi i ca 2 år. Innan jag började terapin så var jag verkligen på bottens botten...
Svar
6
· Visningar
2 883
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Gjorde ett tappert försök att hitta idag men inget gick att finna :( Jag vill ha figursytt med en midja på rätt ställe (inte under...
2
Svar
27
· Visningar
4 669
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Några som är bra på muskler och vad man ska göra åt en skada i en sådan. :) Jag har fått problem när jag springer, jag märker det...
Svar
1
· Visningar
1 398
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ Jag har de senaste dagarna sett blixtar, som om någon fotar med blixt i närheten. Inte så som jag har tolkat uttrycket "blixtar för...
2
Svar
34
· Visningar
27 490
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Min 28-årsdag närmar sig och med den kommer också ångesten. Har varit rätt stabil sedan januari tack vare antidepp och terapi, men nu...
Svar
14
· Visningar
2 500
Senast: Unit
·
Kropp & Själ Tänkte haka på ombre trenden, sådär ett år efter alla andra :banghead: Är det soo last year eller fortfarande snyggt?
Svar
7
· Visningar
2 572
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Vågar ni dricka ett glas vin eller ta en öl/cider när ni har tagit tabletterna? Är jag onödigt försktig när jag tvekar?
Svar
12
· Visningar
19 336
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Efter kortisonkurerna och psykiskt illamående har jag gått upp mycket i vikt ( nästan 20 kg) och medicinerna har gjort att min...
Svar
9
· Visningar
3 123
Kropp & Själ Jag hämtade ut två doser vaccin igår som skulle in i kylskåpet men tyvärr glömde jag bort dom så de låg mörkt i ca. 15h innan jag kom på...
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: zaching
·
Kropp & Själ Just nu sitter jag här och är på väg att gå i bitar. Jag blev whiplashskadad för 16 år sedan och jag har lärt mig att hantera den...
Svar
16
· Visningar
2 217
Senast: No1
·
Kropp & Själ Jag har aldrig använt vax förut, och nu vill ja vaxa fjunen ovanför läppen. Jag inbillar mig att de blivit lite fler de senaste året...
Svar
7
· Visningar
1 509
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Hej! Har smugit i kulisserna i över tio år, men nu kommer jag till skott med mitt första inlägg. Skulle vilja ha lite input från er...
Svar
0
· Visningar
806
Senast: alfahona
·
Kropp & Själ Söker tips på "motionsappar" till mobilen (gärna gratisvarianter :p). Alltså såna som mäter sträcka, hastighet och liknande via GPS...
2
Svar
20
· Visningar
4 165
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Som många här vet så har jag en ätstörning som jag försöker bli frisk ifrån. Det är åt alla håll och kanter. Jag svälter, räknar...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
16 742
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har en fråga som kanske någon här har ett "vetenskapligt" svar på. Ibland har jag tidigare haft problem att hålla vikten uppåt och...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: Asa_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp