P-piller utan gynbesök?

Sv: P-piller utan gynbesök?

Tycker absolut du ska boka in en tid för samtal och kontroll.

Folk verkar överlag ta så himla lätt på P-piller, trots att de ger vanligen riktigt mycket biverkningar. Det är faktiskt en typ av medicin. Tror att väldigt få skulle börja käka en medicin med liknande biverkningar bara sådär för att pillren finns hemma..
 
Sv: P-piller utan gynbesök?

Nu ligger visserligen mitt blodtryck väldigt lågt, men har bestämt mig för att kontakta dem iaf :) Det verkar ju på er alla som att det är betydligt smidigare än hag väntade mig. Har ju som sagt gått på um tidigare och trodde det skulle bli avsevärt jobbigare hos "vanlig" bm :p


Alla: intressant det där med journalerna! De borde dock inte ha min journal då jag kommer söka bm i annat län än där jag gick på um...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var på mödravårdscentralen idag för att skaffa ppiller, men har en del frågor jag inte fick svar på som säkert buke kan svara på :)...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 359
Kropp & Själ Jag skulle behöva lite råd.. Och tycker att ämnet är lite för känsligt för att prata med bekanta osv. om.. Sedan några veckor tillbaka...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 712
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Jag lyssnade på radio under promenaden och då kom diskussionen om p-piller för män upp. En expert (läkare/forskare/docent nånting)...
Svar
11
· Visningar
1 493
Senast: Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp