Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har nu snart gett upp om hoppet till att få bättre hälsa och mående. Har nu snart 1 1/2 år kommit igång med träning. Allt ifrån ridning...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Fler som är blodgivare? Lämnade tidigare igår och har hunnit med några tappningar trots ett långt uppehåll på 12 år, hela 70 st...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 436
Senast: SusieQ
·
Kropp & Själ Igår provade jag ett, för mig, nytt hårborttagningsmedel. Det fungerade långt över förväntan, men tog inte allt under armarna...
Svar
9
· Visningar
1 571
Kropp & Själ Är med på Mötesplatsen, drömmen är ju förstås att hitta nån. Men jag hakar upp mig på nått hos varenda en och kommer inte ens iväg på...
Svar
2
· Visningar
1 255
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Ni som inte använder schampo, vad använder ni för balsam? Använder man ett "tvättbalsam" och ett "balsambalsam"? Förslag på märken...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Lillelorden
·
Kropp & Själ Någon som provat Paleo?
Svar
9
· Visningar
1 960
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag är 31 år gammal och har aldrig haft problem med hyn förut. Men för ca tre år sedan började jag få massor av små "plitor" eller hur...
2
Svar
21
· Visningar
44 504
Senast: godaråd
·
Kropp & Själ Jag har påbörjat behandling för rotfyllning i en tand vilket har visat sig vara en betydligt mer plågsam upplevelse än tidigare...
Svar
6
· Visningar
1 959
Senast: Betsybabe
·
Kropp & Själ Varning för flummigt :p Jag och en kompis hade ett ganska intressant samtal idag om vem man egentligen är och att man har olika roller...
Svar
18
· Visningar
1 896
Senast: Hallonsoda
·
Kropp & Själ Ska efter ca 15år som hästverksam lägga ner. Vem är jag utan hästarna och hur hittar jag mig själv? Tips på hobbys som tar mycket tid?
2
Svar
23
· Visningar
4 278
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag tog Veet hårborttagningskräm "där nere" och det råkade komma lite väl nära mitten, så att säga. Brukar inte vara några problem att...
Svar
5
· Visningar
1 714
Senast: MalinSophia
·
Kropp & Själ Någon annan som lider av detta? Jag har fått penicillin mot stafylokocker två gånger om nu, men efter googlande (ja, jag vet att man...
Svar
1
· Visningar
1 256
Senast: Gosa
·
Kropp & Själ Jag har bestämt mig för att vara otrogen mot Make Up Store och leta efter en ny foundation. Vad jag är ute efter är något heltäckande...
2
Svar
33
· Visningar
6 504
Senast: Eqetan
·
Kropp & Själ Jag vet att jag inte är ensam om det här, men det känns så ändå ibland... De flesta i min ålder (dvs mellan 20 och 25) verkar nästan...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
11 577
Kropp & Själ För ca 1 månad sedan köpte jag en trio hudvårdsprodukter från ett välkänt märke som är "medeldyra". I denna trio följde det med 1 olje...
Svar
0
· Visningar
779
Senast: nexxa
·
  • Låst
Kropp & Själ Då kör vi vidare i tråd nummer 9! Här är alla välkomna, gamla som nya beachisar :) Då en bild säger mer än tusen ord och jag har total...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
100 904
Senast: Lillelorden
·
Kropp & Själ Någon mer än jag som har detta bekymmer? Vad kan det bero på? Kan man göra något för att förhindra det? Min värk kommer som på...
Svar
4
· Visningar
2 719
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Misstänker lättare matförgiftning här hemma, bakade en kaka och hade på en blandning av jordgubbssylt och grädde, som smälte lite...
2
Svar
20
· Visningar
5 505
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Har tjejbekanta som när dom lägger upp bilder på exempelvis instagram där dom har något rosa klädesplagg på sig, har köpt något rosa...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 549
Senast: imzork
·
Kropp & Själ Jag har tränat löpning (eller snarare joggning ;) ) sen i April. Har alltid hatat att springa och är rätt kass på det. Jag har sakta men...
2
Svar
21
· Visningar
4 089
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp