Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ingen behöver säga det jag ÄR idiot. För 2 veckor sedan åkte jag av min häst 2 ggr på några minuter. En gång åt höger och en åt...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: HeleneK
·
Kropp & Själ I skorna, är det värt det eller är det bluff och båg?:confused Jag får ofta ont i mina hälar, undertill. det är som om jag har för lite...
2
Svar
24
· Visningar
5 162
Senast: Tender
·
Kropp & Själ Det händer nån gång ibland att min mage inte fungerar riktigt som den ska (oftast pga läkemedelsbiverkning) och jag har då vid några...
Svar
9
· Visningar
2 309
Senast: Tender
·
Kropp & Själ Alltså. Vad fasiken gör man när man inte vaknar av alarmen? Jag har följande saker: 15 (nej jag skämtar inte) alarm på mobilen med olika...
2
Svar
39
· Visningar
6 624
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Jag har ett stort sår på låret (12 stygn) efter en operation förra veckan. Jag har blivit instruerad att inte byta förband själv utan gå...
Svar
11
· Visningar
1 974
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Finns det någon sådan? Alla jag testat klibbar och jag känner mig ofresh till tusen. Alla kläder blir så äckliga att ha på sig igen...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Så, dagens djupa filosofiska ämne: Beställde häromdagen hem ett transparent nagellack som ska funka som både baslack och topplack...
2
Svar
20
· Visningar
6 300
Senast: hier
·
Kropp & Själ Hejsan! Är en 14årig tjej som fick sin första mens i 4an.. och de han inte vart nå problem med den förens för 7månader sen.. kunde få...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: vindvissla
·
Kropp & Själ Vi ska gå Jämtlandstriangeln i sommar och jag hade tänkt gå i mina väl ingångna gympaskor. De har tyvärr gömt sig på obestämd ort, och...
2
Svar
26
· Visningar
5 022
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Jag håller igång med både ridning och rejäla promenader varje dag, har även börjar jogga kortare sträckor under promenaderna. Jag har...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 118
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Nu jäklar ska jag tag i det här förbannade livet som jag är så trött på, på så många olika sätt. Nu är det nog. Jag ska fasen jobba på...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 414
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Har plockat upp tråden lite från K special och ställt den frågan till några personer. Långt från alla har klarat av den utmaningen. Den...
2
Svar
27
· Visningar
3 908
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Sitter inlåst på en psyk avdelning. Är en 25 årig tjej med borderline och PTSD. Är inlagd ofta och provat DBT utan resultat. Är jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 728
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag fick nyss veta att "jag" har förolämpat någon på forumet genom att skriva något dumt om denne som mådde psykiskt dåligt. (Något om...
Svar
11
· Visningar
2 142
Kropp & Själ Finns det? Nu använder jag bodyshops, fritt från sulfater och silikoner. Håret mår jättebra men inte min skalle, blir mjällig och...
2
Svar
22
· Visningar
4 767
Senast: Grålly
·
Kropp & Själ Inser att jag har en veckas semester kvar och har helt slut på saker att göra?! Jag vill göra något intressant Det är nog för kort...
Svar
11
· Visningar
1 553
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Sitter och kollar i taxfree katalogen och det finns några paket med miniparfymflaskor man kan köpa från olika märken och jag funderar...
Svar
7
· Visningar
2 254
Senast: Fishli
·
Kropp & Själ Just nu skulle jag vilja falla ut i en tacksamhetsorgie till min syster på FB. Meeeeeen.... Jag vågar inte basunera ut det där. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
3 349
Senast: Petronilla
·
Kropp & Själ Är expert på att trycka bort jobbiga känslor. Känns enklare för stunden, men det kommer ju alltid i fatt till slut. Och då oftast ännu...
Svar
1
· Visningar
1 374
Kropp & Själ Jag gjorde gazpacho i torsdags kväll och den har av olika anledningar inte blivit uppäten. Den har stått i en 4 gradig kyl hela tiden...
Svar
4
· Visningar
6 472
Senast: aire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp