Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Av min andra tråd har jag sett att det finns massvis med sjukvårdskunniga på Buke-oraklet :p Jag äter penicillin mot en sårinfektion...
Svar
14
· Visningar
10 595
Senast: Ponylove
·
Kropp & Själ Jag ska på rockkonsert imorgon och vill smälta in bland mina kompisar med en rockig look. Problemet är att jag är urkass på att sminka...
2
Svar
25
· Visningar
3 995
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har drömt mardrömmar nästan varje natt nu en period. Inatt blev jag och dottern kidnappade och innan har jag befunnit mig i samma...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Valet är så svårt. Jag väljer mellan en lägenhet i ett höghus, utan balkong, men väldigt fin och fräsh lägenhet och man blir anonym i...
Svar
18
· Visningar
2 664
Senast: Jadzia
·
Kropp & Själ Jag verkar ha en mer eller mindre kronisk benhinneinflammation på insidan av smalbenet, ungefär en decimeter ovanför fotknölen. Den är...
2
Svar
37
· Visningar
10 410
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Är då ledsen och deprimerad av min tillvaro just nu, jag vill bara ha en förändring! En drastisk förändring, men vet inte om jag vågar...
Svar
0
· Visningar
645
Senast: ponilover
·
Kropp & Själ Fick ni bra resultat? Finns bilder på skillnaden så visa gärna :) Hur länge tog ni det? Hur lång tid tog det innan man märkte skillnad?
Svar
0
· Visningar
849
Senast: Rosenblad
·
Kropp & Själ Börjar närma mig 40 och har under drygt ett halvår varit hängig, initiativlös och sovit dåligt. Jag upplever själv inte att jag är mer...
2
Svar
20
· Visningar
7 310
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Vad är det egentligen för skillnad på panodil och Alvedon? Jag har googlat men vet inte om jag fattar. Det är samma verksamma ämne? För...
Svar
19
· Visningar
5 945
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hilfe! :) Jag har sprungit på löpband ett par ggr på gym. Det är fasen så mycket skönare än att springa ut en runda dom dagar jag är...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Babe
·
Kropp & Själ Det är ju varmt som sjutton nu och jag är inte sugen på mat överhuvudtaget. Däremot är jag sugen på sött typ hela tiden. Undrar om...
Svar
7
· Visningar
2 811
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon här inne som har erfarenhet av reaktiv artrit eller annan erfarenhet av värk. Jag har haft det i lite över ett år...
Svar
0
· Visningar
1 052
Senast: wasp
·
Kropp & Själ Ringde idag till "min" vårdcentral, där jag alltid blivit väl bemött, och ville boka tid för att få någon typ av allmän hälsokontroll...
2
Svar
21
· Visningar
3 859
Senast: SweetBriar
·
Kropp & Själ Jag köpte idag två antirynkprodukter, en nattkräm och en ögonkräm från Loreal Revitalift. Har fått jättemycket fina linjer under ögonen...
Svar
9
· Visningar
2 880
Senast: Rosenblad
·
Kropp & Själ Jag tycker själv att jag är hyfsat allmähnbildad och hänger med lite vad som händer i Sverige, li
Svar
15
· Visningar
2 231
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Min karl har rätt stora problem med sina leder och när jag masserat hans handleder på ovansidan (även smalbenen) så känner jag en massa...
Svar
3
· Visningar
4 030
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ För ungefär tre år sedan fick jag p-piller utskrivet till mig av bm på UM. De var av märket neovletta. Hade inga problem med dem, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 871
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Säkert en dum fråga, men iallafall. Jag brukar oftast äta något litet direkt när jag vaknar, och sedan äta "riktig" frukost 1-2½ timme...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hej Dr. Buke, som rubriken antyder har jag vissa bekymmer med mitt pekfinger. Varje (verkligen varje) morgon när jag vaknar är fingret...
Svar
3
· Visningar
3 963
Senast: Ravishing
·
Kropp & Själ Jag har alltså skelat lite sedan jag var liten. Jag skelar inte jättemycket men jag märker ibland när jag ser reflektionen t.ex i...
Svar
3
· Visningar
5 479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp