Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Finns det fler än jag som får en växande ångest inombords varje gång som mobilen ringer? Jag har inte så stora problem med att ringa...
Svar
6
· Visningar
2 499
Senast: mily
·
Kropp & Själ Vaknade nyss med tandvärken from hell - IGEN! Har den här veckan varit hos tandläkaren akut ett antal gånger, då det har visat sig att...
Svar
2
· Visningar
1 364
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hur står det till här med sanndrömmar? Tror ni det finns drömmar som på något vis är sanna? Min bror drömde en dröm om att min pappa...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 909
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Anonymt nick pga pinsamt problem... Jag är 20 år. Jag har varit tillsammans med min pojkvän i några månader. För ett par veckor sedan...
2
Svar
20
· Visningar
6 217
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jahapp, UVI igen. Men den här gången kommer det lite blod också. Kan det läka ut av sig självt ändå eller måste jag bråka med VC såhär i...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: Madick
·
Kropp & Själ Det kliar rätt mkt under min ena fot, mitt i hålfoten. Det syns INGENTING, ingen rodnad, ingen prick, ingen spricka, nada, så jag...
Svar
10
· Visningar
42 138
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Behöver inhandla en bekväm, snabb och praktiskt cykel för långdistans - tänkte cykla 60 mil nästa vecka. :)(Ja, jag är spontan av...
Svar
2
· Visningar
1 568
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Jag har jättesvårt för det här jäkla frukostätande på morgonen. Finns inget som smakar gott kl 6 på morgonen innan skola och jobb! Inget...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 994
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har ett problem... Med mat!... Har tränat från och till sedan många år tillbaka, så länge som jag tränat har väl egentligen inte...
Svar
6
· Visningar
1 455
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Nu är jag trött på att ha det såhär och läkaren kunde inte ge mig något speciellt svar heller, bara lite ideer på grejjer att pröva...
Svar
16
· Visningar
9 779
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Det hände en sak nyss som fick mig att bli lite fundersam över om min reaktion var rätt eller om jag överdramatiserar det hela. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 971
Kropp & Själ Brukar alltid sätta upp luggen med hårnålar och man måste några gånger under kvällen rätta till dessa. Så om jag nu vill ta en mycket...
Svar
7
· Visningar
3 074
Senast: cili
·
Kropp & Själ Kära buke oraklet nu har Frej tagit sig en funderare högst upp på bastu laven, där i min ensamhet. Jag själv gillar ju att röra på...
Svar
0
· Visningar
715
Senast: frej
·
Kropp & Själ Kan man kombinera? Kommer börja en 5-dagars kur idag och ska ha fest på lördag nämligen :banghead:
Svar
19
· Visningar
4 871
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Den 6/10 rider vi för att samla in pengar till bröstcancerfonden. I Lillkyrka som ligger utanför Enköping http://www.hbgard.se/
Svar
0
· Visningar
838
Senast: Joyride
·
Kropp & Själ Nu har jag behov av bukes samlade medicinska kunskaper, jag hoppas att ni vill dela med er om ni har några teorier.... I våras sökte...
2
Svar
36
· Visningar
7 653
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag började träna igen för cirka en månad sedan och då började jag kissa mycket oftare.Blir även ofta kissenödig under/precis efter...
Svar
10
· Visningar
11 640
Senast: Concett
·
Kropp & Själ Har en längre tid varit otroligt trött och energi-lös. Så trött att jag somnar mitt på dagen om jag lägger mig i soffan/sängen. Känner...
Svar
4
· Visningar
1 631
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Livet håller på att dränka mig, igen. Om tre veckor ska jag flytta för att börja plugga och "bli något". Det är spännande, och...
Svar
16
· Visningar
1 685
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Idag fick jag veta att min morfar är i livet... Min mor blev adopterad (svensk-adoption) som nyfödd på 50-talet. Hon vet och vill inte...
Svar
12
· Visningar
2 187
Senast: tinna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp