Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Varning för seriöst pinsamma fördomar! Jag har ett problem som tynger mig, jag är otroligt fördomsfull och det blir värre och värre...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 452
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Jaah jag funderar på att göra en dip dye :p har blont hår och tänkte ha ljusblå elr turkls som dip dye :). MEN,vart finns...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
19 504
Senast: zalleg
·
Kropp & Själ Vet inte om det finns en sån här tråd sen tidigare? Isåfall får moderator ta bort denna :) I januari i år började jag med antidepp...
2
Svar
22
· Visningar
35 748
Senast: mizzmaria
·
Kropp & Själ Kanske dum fråga, men om man vill ha p-piller och bor i en stad där man blivit för gammal för Ungdomsmottagningen, är det Vårdcentrelen...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: LaMaya
·
Kropp & Själ Just nu känns allt för mycket och jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag behöver hjälp men är för stolt, envis och dum för att orka...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag efterlyser en parfym med en mjuk doft av vattenmelon eller smultron, där de dofterna verkligen är tydliga. Klarar inte av "stickiga"...
Svar
16
· Visningar
5 440
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Kom hem sent igår så har sovit ca 5 timmar inatt men legat kvar i sängen och läst. Nu skulle jag gå upp lite hastigt för att telefonen...
Svar
7
· Visningar
1 956
Kropp & Själ Som den norrlänning jag är så är jag väldigt känslig mot värme. Visserligen är denna sommar lite snällare än förra (36 grader mitt i...
2
Svar
22
· Visningar
2 744
Senast: Centaur
·
A
Kropp & Själ Jag ska bekänna en sak, jag är jättebra på att påbörja projekt, så bra att jag har ett dussin igång samtidigt (känns det som) men...
Svar
6
· Visningar
977
Kropp & Själ Det som jag nämner i rubriken är något som jag totalt saknar. Jag går in för något med hull och hår men orkar aldrig gå ända in i mål...
2
Svar
22
· Visningar
3 303
Senast: Blomskan
·
Kropp & Själ Går ofta och funderar på detta - hur folk var som unga. Hur såg grannen Bertil, 90 år, ut som 20-åring? Hur agerade mormor som 18-åring...
2
Svar
20
· Visningar
2 828
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Hej. Jag har fått ett litet bekymmer som stör mig nåt otroligt. O_o Mitt öga, eller rättare sagt nedre ögonlock på vänster ögat, rycker...
Svar
14
· Visningar
5 203
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Min syster ska gifta sig till hösten och jag ska vara tärna:) Ska både bli sminkad och få håret fixat och vill ju ha fina naglar också:D...
Svar
15
· Visningar
5 821
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det känns precis som om en bebis sparkar i min mage. Men jag vet till 100% att jag inte är gravid. Vad tusan kan det vara? Det "sparkar"...
Svar
9
· Visningar
2 457
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Okej... Här kommer århundradets kanske konstigaste fråga. Jag ska i morgon bitti få en muskelbehandling av min PT och det slog mig nu...
Svar
17
· Visningar
24 037
Senast: bigganl
·
Kropp & Själ Vad använder ni, vad kostar det på ett ungefär, vad är fördelar och nackdelar med det? Jag är egentligen en kondommänniska men börjar...
2
Svar
21
· Visningar
3 527
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Är det någon som har testat att vaxa hemma? Blir resultatet bra och vilket sorts vax använder du?
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Jag är 40 plus och har absolut ingen åldersnojja och har inte det minsta problem med rynkorna som börjara komma men har nu insett att...
Svar
8
· Visningar
2 010
Senast: _Maria_
·
Kropp & Själ Min själ är sällan lugn. Har egentligen vänt på dygnet helt men tvingades börja jobba klockan 7 idag, slutade 16 och drog och gymmade...
Svar
11
· Visningar
12 251
Kropp & Själ Någon som vet vad det kan bero på? Sedan tidigt i våras har jag blivit väldigt mycket mer törstig. Jag dricker en vanlig dag ungefär 3,5...
Svar
11
· Visningar
3 483
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Mat till (små)barn
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp