Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Många i min närhet tycker att jag är väldigt konstig i denna fråga. Jag personligen är inte det minsta rädd för att dö överhuvudtaget...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 139
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Vad gör man när man blivit slagen till och från i timmar, tvingats lämna ut lösenord till mobil och dator för att personen ska kolla...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 621
Senast: pannkaka
·
Kropp & Själ Är det nån som ska springa Ramundberget Challenge i år? Några tips? Det blir mitt första lopp till fjälls så jag nöjer mig att...
Svar
19
· Visningar
1 453
Senast: Lenita
·
Kropp & Själ Jag har efter många års helvete och utebliven hjälp/misslyckade försök av sjukvård/sjukgymnastik/arbetsterapeuter och egna försök till...
Svar
10
· Visningar
1 620
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Har på sistone börjat på jättetorr hårbotten, MEN bara i nacken, det kliar, blir skorpor (som jag givetvis klöser bort :banghead:) och...
Svar
6
· Visningar
3 799
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Så efter att ha kastat sönder min säkert 15:e PS3-kontroll på ett år och även smashat två glas, så inser jag, eller snarare min plånbok...
Svar
15
· Visningar
2 291
Senast: Riley
·
Kropp & Själ Finns det någon som kan tipsa om ett bra recept på kycklingpaj? Helst utan äggstanning, men om det är garanterat lyckat så kan det gå...
Svar
6
· Visningar
1 676
Senast: sofia77
·
Kropp & Själ Jag tar till mitt anonyma nick igen, eftersom frågan är lite mer privat... Den här månaden uppför sig min mens, hrm, märkligt...
Svar
8
· Visningar
3 902
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Gav mig iväg på en promenad i måndags, den blev lite längre än planerat och det började strama i knäna efter ett tag. Att gå 1,2 mil när...
Svar
5
· Visningar
1 434
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Jag tror jag har fått halsfluss. Jag har otroligt ont i halsen och det kom väldigt fort. Igår em hade jag lite sjukdomskänsla och lite...
Svar
5
· Visningar
1 938
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Jag har precis varit och köpt mej en mountainbike, har bara hunnit pröva den en gång än så länge, är mest intresserad av att cykla i...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 877
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Jag har drabbats av någon slags bilrelaterad åkomma. Det är fruktansvärt jobbigt, med tanke på att jag kör väldigt mycket bil i jobbet...
Svar
13
· Visningar
3 848
Kropp & Själ Är man klantig eller är man klantig?! Jag skulle ta en alvedon, men råkade ta en Mirtazapin istället, klockan är liksom 13, fan fan fan...
Svar
19
· Visningar
6 123
Senast: honung
·
Kropp & Själ I april 2012 föll jag av en häst i full galopp, fastnade i stigbyglen och vred sönder fotleden. Fraktur och mjukdelskador. Gips åtta...
Svar
6
· Visningar
2 998
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Ha du en sådan? Vad tycker du och hur använder du den. Även vid ridning? Funkar det bra att ladda upp resultatet till Connect och sen...
Svar
4
· Visningar
730
Kropp & Själ Misstänker att jag fått svamp i underlivet :(. Avslutade en antibiotikakur för 3-4 veckor sedan och har sen dess haft symptom som jag...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Tänkte göra tacogratäng idag och ville då höra vad ni brukar ha i era egna tacogratänger så jag får lite inspiration till vad jag kan ha...
Svar
8
· Visningar
1 487
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Det har börjat knäppa i knät när jag går i uppförsbacke eller uppför en trappa. Har inga andra symptom, det går bra att träna, var på...
Svar
7
· Visningar
7 895
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag har otrolig sömnproblem. Börjar ledsna på de nu känner jag, sedan tonåren har jag haft svårt att sova på nätterna. Har fått...
2
Svar
22
· Visningar
4 472
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Idag blev jag och våra barn påkörda bakifrån. Vi stod och väntade i en korsning och en bil körde in i en annan bil som körde in i oss...
Svar
18
· Visningar
2 541
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp