Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, alltså jag hör till ungdom. Men personen det gäller är snart 29 år så lägger tråden här. Var idag hos barnmorskan och gjorde...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Jag har alltid varit lite kinkig med maten. Inte så att jag är kräsen, utan jag äter allt som är nytt och färskt. Jag brukar säga att...
Svar
7
· Visningar
1 463
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Jag har grå-blå/isblå ögon naturligt och vill ha en mer intensiv/lite mörkare blå färg. Helst så det ser hyfsat naturligt ut, men gärna...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Pepson2
·
I
Kropp & Själ Hej godingar! Jag känner att jag är lite för stressad för att ha semester. Kan inte sluta tänka på allt jag ska göra hela tiden och...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag ska köpa en ny säng hade jag tänkt. Jag får lätt ont i ryggen (skolios) och sängen jag har nu "snodde" jag av föräldrarna när jag...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: Presto
·
Kropp & Själ Jahapp, idag är det dag 19 av ständig huvudvärk. Var just och lämnade kreatninprov inför datortomografi. Det jag klurar på nu är hur...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag känner inte igen min sambo, han är så himla trött hela tiden. Jobbar vanlig arbetsvecka och kliver upp kl 6. Går och lägger sig vid...
Svar
14
· Visningar
5 135
Senast: vix
·
Kropp & Själ Såg en väldigt intressant dokumentär om det igårkväll. Är det någon här som prövat? Varannan dag eller fem dagar vanligt och fasta två...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 739
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Någon mer än jag som råkat ut för det och hur har det gått för er..?
Svar
17
· Visningar
8 020
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Och andra myggmedel när man är i solen. Hur är det för huden? Nån som vet?
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Jag har i några månader haft rött hår och i vintras gjorde jag en avfärgning. Rött hår är ju väldigt svårt att ta hand om. Färgen blir...
Svar
13
· Visningar
3 790
Senast: LitetÄpple
·
Kropp & Själ Sambon är antagligen allergisk mot blommor, gräs och sånt där. Vad han minns började det förra sommaren, i mitten av sommaren när...
Svar
5
· Visningar
1 350
Kropp & Själ Jag har i många år använt deodoranten från Dove och det har funkat bra men så tänkte jag att jag ville byta för Dove djurtestar har jag...
2
Svar
25
· Visningar
7 597
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Någon som rest med dem? Bra eller anus?
Svar
0
· Visningar
686
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ Så säger vår sk. jämställdhetsminister Maria Arnholm. Herregud, hur kunde hon glömma kåt och tacksam??
2 3
Svar
44
· Visningar
4 783
Senast: No1
·
Kropp & Själ Har lite besvär med min axel, har varit på undersökning och röntgen och nu har läkaren kommit fram till att jag ska gå på...
2
Svar
22
· Visningar
10 480
Senast: MM
·
Kropp & Själ Måste höra med er kloka människor om ni har någon förklaring till detta: jag har alltid haft ganska oregelbunden mens, den har oftast...
Svar
14
· Visningar
19 395
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Är i sommar bjuden på en stor fest med temat "Frankrike"! Då jag själv känner mig ganska nollställd så behöver jag nu alla tips om...
2
Svar
23
· Visningar
2 946
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Då sonen är vuxen lägger jag inte det här under förälder.... Nu har det fler gånger hänt att sonen spytt efter att han ätit. Olika...
Svar
11
· Visningar
6 050
Senast: lomuxx
·
Kropp & Själ Ja något verkar uppenbarligen vara fel med min underkropp då jag, som normalt är en strlk 40-42, kan köpa strumpbyxor i XL/46 men ändå...
Svar
17
· Visningar
3 878
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp