Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har en längre tid varit otroligt trött och energi-lös. Så trött att jag somnar mitt på dagen om jag lägger mig i soffan/sängen. Känner...
Svar
4
· Visningar
1 640
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Livet håller på att dränka mig, igen. Om tre veckor ska jag flytta för att börja plugga och "bli något". Det är spännande, och...
Svar
16
· Visningar
1 686
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Idag fick jag veta att min morfar är i livet... Min mor blev adopterad (svensk-adoption) som nyfödd på 50-talet. Hon vet och vill inte...
Svar
12
· Visningar
2 194
Senast: tinna
·
Kropp & Själ Varning för seriöst pinsamma fördomar! Jag har ett problem som tynger mig, jag är otroligt fördomsfull och det blir värre och värre... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 462
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Jaah jag funderar på att göra en dip dye :p har blont hår och tänkte ha ljusblå elr turkls som dip dye :). MEN,vart finns... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
19 524
Senast: zalleg
·
Kropp & Själ Vet inte om det finns en sån här tråd sen tidigare? Isåfall får moderator ta bort denna :) I januari i år började jag med antidepp... 2
Svar
22
· Visningar
35 840
Senast: mizzmaria
·
Kropp & Själ Kanske dum fråga, men om man vill ha p-piller och bor i en stad där man blivit för gammal för Ungdomsmottagningen, är det Vårdcentrelen...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: LaMaya
·
Kropp & Själ Just nu känns allt för mycket och jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag behöver hjälp men är för stolt, envis och dum för att orka...
Svar
8
· Visningar
2 114
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag efterlyser en parfym med en mjuk doft av vattenmelon eller smultron, där de dofterna verkligen är tydliga. Klarar inte av "stickiga"...
Svar
16
· Visningar
5 464
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Kom hem sent igår så har sovit ca 5 timmar inatt men legat kvar i sängen och läst. Nu skulle jag gå upp lite hastigt för att telefonen...
Svar
7
· Visningar
1 962
Kropp & Själ Som den norrlänning jag är så är jag väldigt känslig mot värme. Visserligen är denna sommar lite snällare än förra (36 grader mitt i... 2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Centaur
·
A
Kropp & Själ Jag ska bekänna en sak, jag är jättebra på att påbörja projekt, så bra att jag har ett dussin igång samtidigt (känns det som) men...
Svar
6
· Visningar
977
Kropp & Själ Det som jag nämner i rubriken är något som jag totalt saknar. Jag går in för något med hull och hår men orkar aldrig gå ända in i mål... 2
Svar
22
· Visningar
3 331
Senast: Blomskan
·
Kropp & Själ Går ofta och funderar på detta - hur folk var som unga. Hur såg grannen Bertil, 90 år, ut som 20-åring? Hur agerade mormor som 18-åring... 2
Svar
20
· Visningar
2 828
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Hej. Jag har fått ett litet bekymmer som stör mig nåt otroligt. O_o Mitt öga, eller rättare sagt nedre ögonlock på vänster ögat, rycker...
Svar
14
· Visningar
5 211
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Min syster ska gifta sig till hösten och jag ska vara tärna:) Ska både bli sminkad och få håret fixat och vill ju ha fina naglar också:D...
Svar
15
· Visningar
5 830
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det känns precis som om en bebis sparkar i min mage. Men jag vet till 100% att jag inte är gravid. Vad tusan kan det vara? Det "sparkar"...
Svar
9
· Visningar
2 564
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Okej... Här kommer århundradets kanske konstigaste fråga. Jag ska i morgon bitti få en muskelbehandling av min PT och det slog mig nu...
Svar
17
· Visningar
24 376
Senast: bigganl
·
Kropp & Själ Vad använder ni, vad kostar det på ett ungefär, vad är fördelar och nackdelar med det? Jag är egentligen en kondommänniska men börjar... 2
Svar
21
· Visningar
3 541
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Är det någon som har testat att vaxa hemma? Blir resultatet bra och vilket sorts vax använder du?
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka