Hur "re-inventerar" man sig själv?

Sv: Hur "re-inventerar" man sig själv?

De flesta verkar ju säga träning och jag håller nog med :)
Eller ja... Fysisk aktivitet över huvudtaget.
Jag rekommenderar dans. Finns ju oändligt med stilar och jag dansar själv ca 2h/dag hemma. Det går ju att variera oerhört och är väldigt roligt :)

Annars så kan du alltid börja skapa något :) (sådant slukar fort tid)
Börja skriva något(dikter, noveller eller kanske en bok? You name it)
Måla eller skulptera, spela/skapa musik, sy saker, baka/laga mat osv osv.

Finns det något som du någon gång velat prova men aldrig vågat/orkat/haft tid?
Det brukar ju alltid finnas någon liten grej som man vill/velat prova på.

Prova på!
Rätt vad det är så visar det sig att man hittat sig något som man undrar hur man klarat sig utan tidigare.

Lycka till med allt :)
 
Sv: Hur "re-inventerar" man sig själv?

Kan bara utgå från mig själv, men jag skulle läst fruktansvärt mycket böcker!!! Samt nörda in på en massa musik och film :D. Jag gillar historia också men är kass på det i dagsläget, kanske kan du hitta böcker om historiska skeenden som är nice? Och mat! Att laga mat länge är ju asskoj!

Är inte lite avundsjuk på dig! Gud vad jag hade velat förlänga dygnen och fylla ut med mer saker. Själv har jag en medryttarhäst i dagsläget, så jag har inte slutat med ridningen helt, men har inte råd med mer för nu, och visst är det enorm skillnad mot att ha egen häst vilket jag hade tidigare. Jag går en krävande universitetsutbildning och spenderar tid utanför den främst i goda vänners lag.
 
Senast ändrad:
Sv: Hur "re-inventerar" man sig själv?

Är ingenting att vara avundsjuk på. Det är inte helt av fri vilja som jag slutar med hästar.

Laguna: Omständigheter gör att det inte är roligt längre.

Till alla andra:
Tack för era tips, jag läser och tar åt mig allt :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har en vårta på ena fingret. Den sitter illa till och gör j*kligt ont till och från. Efter drygt 3 år har den fortfarande inte velat...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 101
Senast: MissFideli
·
Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 169
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
712
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp