Rolig, fartfylld träning!

Sv: Rolig, fartfylld träning!

Haha, fast det där betyget kanske sparade dig slantar i långa loppet iaf... För när uppgradering djävulen sätter fart så har du en bra ram som bas :).

Jag tror jag kommer klara mig bra länge på den där hojen. Har dessutom gratis årlig service och vill jag då uppgradera något tror jag de fixar det för en bra peng.

Ett annat tips är att ta i lite extra i backkrönen även om du är trött, för att du så snabbt som möjligt ska komma upp i fart efter en uppförsbacke, man behöver inte ta i lika mycket utför... för du tjänar som sagt mer på att cykla fort när det går uppför. Utför handlar mest om att försöka göra sig så liten och strömlinjeformad som möjligt.

Ja, krönen fokuserar jag på redan, det har jag med mig från löpningen; att fortsätta nöta tills det blir nedförsbacke, inte bara tills uppförsbacken är slut. Det där med strömlinjeformad ligger dock långt bort, jag är nog egentligen inte byggd för att cykla (förutom mina ben, jag har sjujävla bra benmuskler). :p

Fast 50km/h är väldigt fort på en cykel. Känns inte fort i en bil... men det är annat när man ligger i bocken på en racer med 2 cm breda däck :D

Eh, jo tack. Men samtidigt är det rätt häftigt. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp