Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är flera som har haft ont, mycket/länge och det känns verkligen inte bra. Jag känner inte för att kanske få sådana problem eftersom smärta där är något som faktiskt stör mig mer än något anat.
Att ha ont i armen är en piss i Nilen mot smärta i livmodertrakten, jag lovar! Jag är kanske gnällig, men mens och smärta är handikappande som fan.
Knapplån och trådkap:
Behöver också pepp och solskenshistorier!
Jag satte in en hormonspiral för ca 3 veckor sen pga extrema menstruationer med tillhörande kramper, svimningar, PMS osv.
Det gjorde ju ont som tusan att sätta in den och jag blödde nån vecka och hade rejäl mensverk.
För åtta dagar sedan fick jag "mens", precis enligt min tidigare cykel men det tar ju inte slut! Jag blöder och blöder och har gräsligt ont, jag drog mig gråtandes på hörntänderna till jobbet idag och ger det sig inte under helgen kommer jag nog ge upp.
Det här är min enda och sista lösning då jag får migrän av alla andra hormoner men just spiralen ska visst vara skonsammare. Funkar inte detta nu måste jag nog överväga att operera bort skiten och försättas i klimakteriet, 37 år gammal![]()