Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad kan det här mystiska ljudet vara? Det låter som att det kommer från rören, det låter i väggen mellan sovrummet och badrummet, men...
Svar
6
· Visningar
1 637
Senast: hvala
·
Äldre Jag har funderat och funderat, men kommit fram till att jag nog behöver ta tjänstledigt från mitt jobb för studierna för det funkar inte...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 892
Senast: Enya
·
Äldre Ska till London med en kompis och vi kollar nu på hotell. Vi kommer åka en tosdag kväll och åka hem söndag morgon MEN vart är bäst...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: Sar
·
Äldre Jag behöver hjälp! För hundra (okej, typ tio) år sedan fanns det ett typ underklädeslinne på jag tror det var Lindex, som fanns i svart...
Svar
9
· Visningar
5 190
Senast: Mammas
·
Äldre Det är väl tur att jag inte har körkort med tanke på att jag nu kommer ställa en mycket enkel fråga... kommer ni att tycka i alla fall...
2
Svar
25
· Visningar
3 065
Senast: limpan
·
Äldre Kanske inte ens kommer därifrån men... Det "knastrar" från vedhögen, inomhus som är till braskaminen. Är det någon "insekt" eller...
Svar
16
· Visningar
18 799
Senast: Dana
·
Äldre Som gammal bakåtsträvare med grafisk blick känner jag att 3D-konceptet på bio är grovt överskattat. Det är dyrare att producera, det är...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 955
Senast: SkorpSmulan
·
Äldre Vad kan man använda istället för kyckling när man lagar mat? Jag fullkomligt älskar kyckling i alla former men avskyr industrin. Så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 585
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Jag har just skaffat en HD box som verkar heta SMT-S5140 (samsung) Och jag kan inte för mitt liv fatta vad jag ska trycka på för...
Svar
5
· Visningar
920
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag har flyttat in i en lägenhet på bottenplan nyligen, som innan stått tom 3 månader. Har bott här i två veckor nu. När jag flyttade...
Svar
3
· Visningar
1 366
Senast: Tjôta
·
Äldre Sitter här och är nyfiken på ert app-användande. Vilka använder ni? • Väderapp • Ficklampsapp • Ordbehandling mm – Pages...
2
Svar
36
· Visningar
3 481
Senast: mumin
·
Äldre Vår soffa börjar bli riktigt otäck och behöver lite desperat rengöring, men hur gör man?! Läste ett tips om att blöta lakan, lägga...
Svar
15
· Visningar
2 442
Senast: Badger
·
Äldre Jag och pojkvännen har bestämt oss för att flytta ihop och letar efter en trevlig lägenhet på sisådär 50 kvm. Han har bott i Stockholm...
2
Svar
27
· Visningar
17 145
Äldre Glöm nu inte att be era arbetsgivare att dra mindre skatt på lönen annars får ni vänta på skattesänkningen i över ett år. Ni kanske...
2
Svar
21
· Visningar
2 194
Senast: Lukaskatt
·
Äldre ...Okej, det där lät kanske en aning dramatiskt. Men jag har ett problem. Mina vita lakan är blåfärgade! Inköpte för ett tag sen ett...
Svar
9
· Visningar
10 316
Senast: Derivata
·
Äldre Jag har skrivit en text. Kanske är det bara en dikt, eller något till något spoken word grejs eller så är det en låt. Helst vill jag ha...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: Isituss
·
Äldre Många handväskor som säljs idag har någon rolig "accessoar" som en tofs eller något "bling" - ungefär som en stor berlock hängande på...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: kopur
·
Äldre Kom inte på nån bättre rubrik.. Men det är såhär, min mormor har blivit av med sin plånbok. Hon har den alltid på samma ställe i...
2
Svar
26
· Visningar
2 784
Senast: Whirlie
·
Äldre Det gäller en dyr hundkurs jag anmält mig till. I kursinformationen står ett pris angivet. Jag tog för givet att det var inklusive moms...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 549
Senast: FadeAway
·
Äldre Har inte haft tv på x antal år, men har det nu efter flytten. Tv:n är boxer förberedd och jag har deras grundutbud. Jag är lite sugen på...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama