Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
Äldre Eftersom jag vet att fler än mig ägnar sig åt recycling och att ge grejer ett andra liv så tyckte jag det var lämpligt att börja 2014...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Enya
·
Äldre Idag fick sambon ett brev från telia att de inte kommer ersätta oss för den tiden vi var utan fast telefon/internet. Eftersom vi inte...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Shudde
·
Äldre Jag sliter mitt hår snart, det här måste vara något av det svåraste jag gjort i mitt liv! :nailbiting::banghead::yuck::arghh: Jag...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Jenka
·
Äldre Vad sjutton gör man med den? Äter? Äcklig? Bakar?
2 3
Svar
45
· Visningar
5 676
Senast: Snosan
·
Äldre Någon som använder något av dessa? Erfarenheter, funkar det? Jag har beställt ett sim av en av dem, men det är kötid. Jag tänkte mig ha...
Svar
8
· Visningar
2 002
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Har några frågor om fiberkabel. Det har börjats prata på att bilda fiberförening där jag bor. Jag har verkligen ingen kolla alls på...
2
Svar
26
· Visningar
3 015
Senast: TinyWiny
·
Äldre Det är varmt här i Värmland. Rena rama vårvädret. Hur har ni det hos er? Är det bara en tillfällighet att det kommer in mildväder...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 947
Senast: TomasN
·
Äldre Sambon och jag leker med tanken att flytta norrut, och vi har då främst tittat på Jämtland och Västernorrland. Sambon är främst ute...
2
Svar
33
· Visningar
3 042
Senast: Anna_
·
Äldre Jag har en god nätbekant som fyller 30 nu alldeles snart. Vi har aldrig träffats men skickar ibland små saker per post till varandra :)...
Svar
10
· Visningar
1 276
Senast: Lukaskatt
·
Äldre som rubriken lyder - vet någon bästa sättet att skicka ett skåp mellan Danmark och Stockholm? Jag har kollat upp några Danska...
Svar
12
· Visningar
1 268
Senast: tjenixen
·
Äldre Jag ska sälja en bil och det är något jag faktiskt aldrig gjort. Lite koll har jag på hur det går till givetvis, men jag vill inte...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: bettysmatte
·
Äldre Hejsan vet inte hur jag ska börja de flesta vet vad som har hänt men kan säga det igen och hur läget har blivit under åren som har gått...
Svar
4
· Visningar
1 307
Senast: annie_cool
·
Äldre måste man spara viktiga papper? Jag har en aning om att man ska spara allt i 10 år? Gamla köpekontrakt och liknande som är äldre än 10...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Ramona
·
Äldre Ni som avger nyårslöften (övriga göre sig icke besvär!), vad har ni för några inför 2014?? Själv ska jag sluta röka samt gå ner 15...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 452
Senast: Undret
·
Äldre Var finns den tycker ni? Själv gillar jag kombinationen fjäll och vatten, så någonstans där det finns en spegelblank vattenyta och i...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 081
Senast: Brandgul
·
Äldre Mitt sim-kort är från 2002:angel: har således aldrig brytt mig om att byta det. Min nuvarande telefon är rätt ny men den stänger av sig...
Svar
4
· Visningar
644
Senast: Ramona
·
Äldre Sitter och bläddrar i en resekatalog och där gäller barnpriset endast t.o.m. barnet är 11 år. Är det normalt så att man betalar...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: hastflicka
·
Äldre Ni som ska göra själva/bidra till/vet i förväg, och som ska äta nåt lite extra på nyår. Vad blir det för mat? ;) Blir det trerätters...
2
Svar
28
· Visningar
3 062
Senast: Casteloro
·
Äldre Så, nog måste det vara någon mer än jag som inte är på fest med massor med folk nu på Nyårsafton? Sitter hemma med hunden och en...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 665
Senast: bollen__
·
Äldre :D Har sedan minsta dottern kom och fick sitt namn (ovetandes om att hon fick samma namn som min farfars mor) blivit lite mer...
Svar
8
· Visningar
1 355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka