Sveriges vackraste vy?

Sv: Sveriges vackraste vy?

Vart är den sista bilden tagen?

Håller med Brandgul om Lapporten, men lägger till bilder från min hemby i Tornedalen :love:

386242_10150381407818353_1553740019_n.jpg

images

*kl*

För mig är havet det absolut vackraste och framförallt från ön där jag har tillbringat alla mina somrar. Så jag håller med den som tidigare skrev att det beror på hur en är uppväxt. För någon annan är det kanske inte så speciellt, men för mig finns det inget vackrare än den här vyn

nAmWOHbDfr0Cy6ySnpV65u8ZoYqmpUgJpSD4ooJvpz4=w559-h745-no

Kan bara hålla med, det finns inget vackrare än havet, helst med skärgård.

kl

Min dröm är att vandra till rapadalen, det är nog den vackraste plats i sverige jag hittills sett. Då inte bara det man ser på denna bild utan hela miljön där.
Vi bor ju inte ens långt bort från såna platser, har bara lite för dålig kondition för vandringar :o Men vi har kommit igång och ska försöka göra lite kortare vandringar i sommar och utöka mer och mer.
rapadalen_wallpaper_by_hquer-d5gpg2e.jpg
Åååååh där har jag vandrat :love:.

Jag måste nog säga Sarek med alla dess vidder där glaciärerna gör vattnet torkost. Helt underbart!!!!

.Rapa%20valley%20Sarek%20national%20park_m.jpg

Senast ändrad:

*KL*

Mera fjäll :)

När jag är hemma stannar jag alltid upp här, om så bara för en sekund för att titta runt.
Rukko- Där sjön svänger.

p1020122_153352149.jpg

kl

Men ÅH vilka vackra bilder alla visar! Vill flytta från vår höghuslägenhet med en gång, bosätta mig i naturen och aldrig komma tillbaka :love:

Vi har en väldigt bra utsikt från vår höghuslägenhet :-) Vi ser åt tre håll varav ett håll är över vatten och solnedgång. Att sitta på vår balkong en ljummen sommarkväll och bara titta ut mot vattnet och en rosa himmel känns fortfarande helt magiskt.

Till och med hantverkare som kommer hit och ska göra något annat måste stå och titta ut ett slag innan de sätter igång.

Egentligen är det inte jättevackert a la fjäll/hav osv. Men man ser väldigt långt och det är det som gör't.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 408
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 456
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 520
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar