Vi som sitter hemma på Nyårsafton

Sv: Vi som sitter hemma på Nyårsafton

*kl*

Nu blir det film och Ben & jerrys :D Har möblerat om och haft mig så att jag ska kunna ligga i sängen och titta på film. Blir perfekt om allt fungerar som det ska...

Jäklar vad jag ångrar att jag inte köpte godis idag när jag ser vad ni äter, chips, b&j och lösgodis hade liksom suttit perfekt! :o

Låter härligt!

Apropå B&J, jag var i en butik där personalen benämnde det som "Tom & Jerrys". Det tog ett tag innan jag fattade vad som menades :D

Här har tolvslaget redan varit och farit och Bond-filmen är slut. Har druckit en lonkero (finsk dryck, typ alkoläsk med grapesmak :p ) och nu blir det en finsk kortfilm. Sen tror jag faktiskt att jag avslutar det här nyåret :)

Vi sitter hemma, frivilligt! Vi vill inte lämna djuren ensam då smällarna sätter igång. Ätit god varmrätt o efterrätt o nu njuter vi i soffan :)

Gott, fast de där små kulorna, tanddödarna, kunde man ju skippat. ;)

Såg just ett avsnitt av Döden döden döden på svtplay. Intressant men programledaren är lite mjökig av sig.

Jo smarrigt lösgodis har jag också, och pesikoläsk som ska öppnas vid tolvslaget. :D

halvt KL

Gott nytt år med er och hoppas ni haft en trevlig kväll! Själv ska jag sova nu :D

Knapp.

Jag sitter ensam hemma. Mina kompisar hade middagsbjudning med eftersom alla är par blev jag inte bjuden då de tyckte jag skulle känna mig utanför. Så sitta hemma ensam är mycket bättre enligt dem. Blev bjuden på större fest men tappa all lust. Så jag har avnjutit min favoriträtt, en massa godis och en flaska vin själv.

Känner mig rätt ensam efter mina vänners besked. Men nytt år och förhoppningsvis kan jag hitta vänner som tycker de kan umgås med mig även fast jag inte träffat den rätta..

Gott nytt på er! :D

Knapp.

Jag sitter ensam hemma. Mina kompisar hade middagsbjudning med eftersom alla är par blev jag inte bjuden då de tyckte jag skulle känna mig utanför. Så sitta hemma ensam är mycket bättre enligt dem. Blev bjuden på större fest men tappa all lust. Så jag har avnjutit min favoriträtt, en massa godis och en flaska vin själv.

Känner mig rätt ensam efter mina vänners besked. Men nytt år och förhoppningsvis kan jag hitta vänner som tycker de kan umgås med mig även fast jag inte träffat den rätta..

Gott nytt på er! :D

Ursäkta uttrycket, men vilka jävla skitar till "vänner"! :meh:
Hoppas du haft en bra kväll ändå! :)

Jag har inget luktsinne :p men jag åt och lever än!

För övrigt är det inte raketerna som skrämmer hundarna utan matte som sköt korken från Pommac-flaskan rätt upp i taket, det blev till och med märke där :o

Blev ingen film, ena hunden blev orolig av att den väsnades en hel del. Fyrverkerierna ute däremot, de skiter hon fullständigt i... Får fortsätta sitta vid datorn och lyssna på musik :p

kl

Gott nytt år!
Snart lär det smälla ordentligt här, då ska jag och djuren titta ut genom fönstret!

Gott nytt år allihop!

(och herrejävlar hur det smäller.. jag känner hur hela huset skakar...)

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 511
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
513
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 384
Senast: Lingon
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 917
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar