Vi som sitter hemma på Nyårsafton

Sv: Vi som sitter hemma på Nyårsafton

Här smällde det lagom mycket.
Jag och ena katten har kollat genom fönstret. Hon la sig ner och tittade, mycket fascinerad :D

Eller hur :p jag avslutar året i samma klantiga stil som vanligt! Hundarna verkar dock ha förlåtit mig för nu ligger de bägge två och värmer mina fötter :love:

kl

Blev just glad över att vi inte är på någon stor fest, Yoda tyckte att han skulle ut å tänkte väl "okey då, smäller bara på avstånd och han rör inte en min" så går ut och det första jag hör är nått fjortisbråk!

Kvällen har varit bra ändå :).
Är inte första gången, sist det var födelsedagsfest blev jag bjuden mitt i festen för de glömt bjuda mig och undra vart jag var. Så är inte jättechockad egentligen att det blev så här, det är den här bilden jag har av att umgås md par.

Har kommit till den åldern där alla bra vänner flyttar och de sämre stadgar sig här i stan, och just nu är det att välja mellan dem eller vara ensam.

Är lite "skaffa nya vänner 2014" ;)

Verkar ha hamnat i fel tidszon i samband med årsskiftet. Inte ett dugg trött. Bägge hundarna sover dock sött.

har haft poolparty och nu känns det joooobbigt att behöva kissa vovvan. nöjd som det är

Bild2014-01-01kl0213_zps38bc6fe3.jpg

Också vaken!
Har också varit hemma. Är kattvakt men hon är inte brydd så vi kunde ha gjort något om vi ville men vi tycker det är skönast att vara hemma på nyår. En kompis kom över o vi beställde tre rätters från en restaurang, sen blev det film o efterrätt och godis. Alldeles lagom.
Här har det smattrat som om de vore krig. Smäller fortfarande men har lugnat ner sig nu!

Lyx! Jag jobbar hela veckan. Nackdel med att jobba helg man börjar 06.

Jag gick och la mig vid 1-tiden och sov sött i knappt fem timmar. Är på jobbet sen en liten stund tillbaka och kommer vara här i nästan tolv timmar.

Herrejävlar vad jag sovit det senaste dygnet. Men nu känner jag mig i alla fall liiiite friskare.
Mycket god idé att ta ett lugnt nyår känns det som. Dessutom kunde jag upprätthåll min tradition om att noggrant välja ut årets första låt. Det blev Kelly Clarkson - Stronger, så nu ska den efterföljas också ;)

Jag vaknade klockan 15. Oops. Jag som skulle vända tillbaka på dygnet! Tur att jag är ledig iaf. :D

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 511
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
513
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 384
Senast: Lingon
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 917
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar