Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Blev just glad över att vi inte är på någon stor fest, Yoda tyckte att han skulle ut å tänkte väl "okey då, smäller bara på avstånd och han rör inte en min" så går ut och det första jag hör är nått fjortisbråk!
Kvällen har varit bra ändå .
Är inte första gången, sist det var födelsedagsfest blev jag bjuden mitt i festen för de glömt bjuda mig och undra vart jag var. Så är inte jättechockad egentligen att det blev så här, det är den här bilden jag har av att umgås md par.
Har kommit till den åldern där alla bra vänner flyttar och de sämre stadgar sig här i stan, och just nu är det att välja mellan dem eller vara ensam.
Också vaken!
Har också varit hemma. Är kattvakt men hon är inte brydd så vi kunde ha gjort något om vi ville men vi tycker det är skönast att vara hemma på nyår. En kompis kom över o vi beställde tre rätters från en restaurang, sen blev det film o efterrätt och godis. Alldeles lagom.
Här har det smattrat som om de vore krig. Smäller fortfarande men har lugnat ner sig nu!
Herrejävlar vad jag sovit det senaste dygnet. Men nu känner jag mig i alla fall liiiite friskare.
Mycket god idé att ta ett lugnt nyår känns det som. Dessutom kunde jag upprätthåll min tradition om att noggrant välja ut årets första låt. Det blev Kelly Clarkson - Stronger, så nu ska den efterföljas också
Kläder & Bli fin
Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.