Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag och sambon valde att stanna hem med de nya katterna =) Ätit en god middag och ska spendera resten av kvällen framför datorn och spela. Känns väldigt bra =)
Nej det lär inte vara någon bra idé. Orkar knappt gå upp för att gå på toa som det är nu.
Så jäkla trist, hade ju värsta planerna på att kanalisera min inre kines och tillaga biff med bambuskott till mig själv nu ikväll. Men det blev inget med det
Åh! Så underbara! Jag fuskade och köpte både små å normalstora
KL
Hittade Bridget Jones på tv och var ute med hunden där kring 19-20 å det smällde från tre olika håll, men fjanten tyckte det var bry mycket intressantare att köra ner hela nosen i snön och lukta på något som tydligen luktade jättegott! Tyvärr var det lite regnigt så snön är väl snart ersatt med is igen
Mindre glad var han i att gå på promenad då det snöade tidigare idag!
Här är en till som häckar i soffan. Första året med hästarna på gården så vi måste kolla läget på dom ifall det börjar smällas. Har dock youtubeat sexton minuter av det gångna årets nyråsraketer från Rio de janeiro. Alltid något. Lite trist när både jag och sambon är lediga, men det kan vi leva med.
Nyårslöften ja. Eller snarare årsmål, det känns lite mer motiverande än löften
Jag ska fortsätta träna. Förhoppningsvis mer än nu, det beror på hur knäna fungerar.
Och så ska jag plugga till högskoleprovet för att höja min poäng, samt komma på vad jag vill plugga och söka till höstterminen.
Jag sitter och njuter av två sorters chips nu. Och såklart tzatziki att dippa chipsen i Var nyss ute på trädäcket och kollade på lite fyrverkerier. Hunden gick snällt med och la sig för att sova under trädgårdsbordet
Kläder & Bli fin
Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Hästnyheter Jag misstänker att hon menar en sorts grusväg som jag bara sett i Göteborg och söderut, typ mjukt rullgrus? Inte kul att cykla på tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.