Vi som sitter hemma på Nyårsafton

Sv: Vi som sitter hemma på Nyårsafton

Jag och sambon valde att stanna hem med de nya katterna =) Ätit en god middag och ska spendera resten av kvällen framför datorn och spela. Känns väldigt bra =)

Stackarn :( Hjälper det något med musik på hög volym och ljudisolerande grejs i fönstren?

Oooh, kanske skulle packa in djuren i en bur och följa marängdoften!

Haha! Tror inte att det hade blivit så populärt bland fyrbeningarna här, menvafan, spontana buketräffar måste ju vara bra :D

Himla synd att min förkylning sätter stopp ;)
Känner mig lite som en klubbad säl här i soffan

Nej det lär inte vara någon bra idé. Orkar knappt gå upp för att gå på toa som det är nu.
Så jäkla trist, hade ju värsta planerna på att kanalisera min inre kines och tillaga biff med bambuskott till mig själv nu ikväll. Men det blev inget med det :(

Äsch så dumt :(

Jag har en hel tallrik maränger nu :D (och ja, det är en vanlig mat-tallrik, ingen liten pluttgrej inte)
2b4f8c62725d11e3b0330e308ba3951d_8.jpg

Ååh, ser hur gott ut som helst ju! Och sådär lagom storlek så inte hela försvinner i en tugga

Det krävs många tuggor för att få dem i sig, och så är de lite kladdiga i mitten också :d

Åh! Så underbara! Jag fuskade och köpte både små å normalstora :D

KL

Hittade Bridget Jones på tv och var ute med hunden där kring 19-20 å det smällde från tre olika håll, men fjanten tyckte det var bry mycket intressantare att köra ner hela nosen i snön och lukta på något som tydligen luktade jättegott! Tyvärr var det lite regnigt så snön är väl snart ersatt med is igen :(

1459068_10153634704265181_1519937471_n.jpg

Mindre glad var han i att gå på promenad då det snöade tidigare idag!

Haha! Så söt :D och så härligt med snö också!

Här såg det ut såhär tidigare ikväll när det smälldes en del. Nu har de flyttat till sängen istället.
42334fd0722711e38189121dade5682f_8.jpg

*kl*

Här är en till som häckar i soffan. Första året med hästarna på gården så vi måste kolla läget på dom ifall det börjar smällas. Har dock youtubeat sexton minuter av det gångna årets nyråsraketer från Rio de janeiro. Alltid något. Lite trist när både jag och sambon är lediga, men det kan vi leva med. :)

Någon som har något nyårslöfte?

Nyårslöften ja. Eller snarare årsmål, det känns lite mer motiverande än löften ;)

Jag ska fortsätta träna. Förhoppningsvis mer än nu, det beror på hur knäna fungerar.
Och så ska jag plugga till högskoleprovet för att höja min poäng, samt komma på vad jag vill plugga och söka till höstterminen.

Åh, de måste nog vara isåfall att skicka in lämpenpappren å göra det där jäkla syntestet till de så jag kanske kan ta körkort nångång!

Jag sitter och njuter av två sorters chips nu. Och såklart tzatziki att dippa chipsen i :d Var nyss ute på trädäcket och kollade på lite fyrverkerier. Hunden gick snällt med och la sig för att sova under trädgårdsbordet :p

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 511
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
513
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 384
Senast: Lingon
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 917
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Vad läser du just nu?
  • Valet i USA