Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gammeln
·
Äldre Hej! Jag har råkat få flera stora fläckar av spillolja på min ljusa jacka. Jag har tvättat den flera gånger och även haft på Ta Bort...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: hastflicka
·
Äldre Är ni lättskrämda eller är ni lugnet själv som en skräckfilm inte ens kan skrämma? Vad skrämmer er i så fall? Jag är lättskrämd vad...
2
Svar
20
· Visningar
1 749
Senast: Riley
·
Äldre Jag vill hemskt gärna köpa en cykel till min dotter. Den bästa barncykeln som finns vad jag har kunnat läsa mig till. Företaget är...
2
Svar
31
· Visningar
4 039
Senast: MikaTela
·
Äldre Jag har några kompisar i min bekantskapskrets som överväger att rösta på SD i kommande val. De köper argumentet "ingen invandring =...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 678
Senast: cirkus
·
Äldre Mitt liv är just nu lite av en norénpjäs och det senaste tillskottet på min nöjeshimmel är ett stopp i köksavloppet. "Äh, lätt fixat!"...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
10 961
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Är på jakt efter en ny kaffebryggare. Någon som har tips på en bra med termokanna?
Svar
13
· Visningar
1 030
Äldre Jag skulle tanka firmabilen idag och körde till statoil eftersom tankkortet bara fungerar där. Såg att dom bara har miles diesel och i...
Svar
3
· Visningar
2 434
Senast: Tjôta
·
Äldre Jag har en lite trasslig historia bakom mig, därför ett hemligt nick. För några år sedan blev jag överfallen av en man som jag hade en...
Svar
10
· Visningar
1 798
Senast: CarEr
·
  • Låst
Äldre Hur fega är de egentligen, dessa SD-politiker som nu har avslöjats i Expressen? Intressantast är ju deras egna reaktioner på...
44 45 46
Svar
910
· Visningar
42 008
Senast: tifo
·
Äldre hej Jag vet inte själv men har varit singel i nästan hela mitt liv. har ej haft nån kille. har inte velat ha efter allt som har hänt...
2
Svar
22
· Visningar
2 813
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag ska nu äntligen flytta :) har bott i samma etta i snart 10 år:o men vart adressändrar man? är det bara adressandring.se? eller ska...
Svar
13
· Visningar
3 614
Senast: tinna
·
Äldre Jag har gjort intresseanmälan på ett par Nhl-biljetter och för att beställa dem ska jag ringa företaget och sen står det i mailet att...
Svar
9
· Visningar
2 169
Senast: Korven
·
Äldre Ja, varför i hela fridens namn har folk börjat skjuta raketer NU?! Vad jag vet är det ganska så många dagar kvar till nyårsafton. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 458
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag köpte mig ett par skor med klack på mellandagsrean som hämtades på posten idag. Upptäckte genast ett litet problem med dem, och...
Svar
12
· Visningar
1 955
Senast: em-pirre
·
Äldre Brukade gå på TV rätt så ofta. Handlar om en familj som bor på en hästgård. Dottern och sonen är ute och rider varav en olycka sker...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: astronaut
·
Äldre Har alla möjliga jobbiga situationer precis som alla andra. Behöver snacka ut lite och få lite tips på hur jag ska göra. Använder...
Svar
0
· Visningar
738
Senast: Kimji
·
Äldre Har ju gått och blivit husägare med sambon under året som gått och börjar nu fundera på det här med deklarationen. Sambon har beställt...
Svar
11
· Visningar
1 927
Senast: Masse
·
Äldre FINNS det ett sätt att skriva på facebook utan att någon, på något vis, kan spåra ens härkomst? Jag vill kunna skriva svar på människors...
2
Svar
33
· Visningar
4 114
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har i några år nu köpt gummistövlar. Först billiga som inte höll länge, vilket jag väl i princip väntat mig. Men nu senast köpte jag...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
15 752
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar