Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag vet inte, jag tror det krävs lite mer än ättika och kaustiksoda för att göra bomber!
Äsch, inte ringa hyresvärden! Ge inte upp, detta fixar du! Köp mer ättika i morgon och svär lite också
Hoppas det löser sig!
Vad i hela fridens dar är denaturerad svavelsyra?den bästa är denaturerad svavelsyra
Men köp för farao ett par billiga skyddsglasögon, för får du stänk av soda eller en flisa i gluggarna kan det göra mer än svida...det kan bli permanenta skador....
Vad i hela fridens dar är denaturerad svavelsyra?
Det enda tröstande jag kan tillägga i sammanhanget är att det ju är en himla tur att inte lutstenen bildades i själva rörstammen - DÅ hade problemet varit betydligt dyrare och svårare att lösa.
PROPPJEVELEN ÄR LÖST!
Tack buke för support, tack mig själv som fick skicka mess till exet med texten 'du behöver inte komma, jag fixade det själv.."
(helmask för ansiktet, påse med skruvmejsel inne i den, en snodd på toppen fast över röret, en massa kokande vatten ovanifrån och lite meckelijong med gummigrejjan, och sen attackerade jag underifrån med hammare och sploff! sa det så lossnade det! Mitt underskåp har aldrig varit så rent som nu, mina händer och armar har aldrig varit så fnösktorra.)