Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, fast nu behöver du inte spotta I/på glaset...Nu har jag plockat fram mina gamla masker från den tiden jag var aktiv dykare.
Ah, bra drag! Ring exet varje gång du har problem- och lös det själv och ring och säg att du fixade det själv! Är det så man gör kanske
Ja, fast nu behöver du inte spotta I/på glaset...
Eller hur och tack! Ja, hade jag inte ringt exet hade jag inte kunnat lösa den antagligen, det var en egen spark i röven att ringa honom.
Jag är MSD/RD-EFR, men det är knappast relevant för den här tråden.
Grattis, du har gjort det massor av människor gjort före dig och jag fattar inte varför det inte står på burkarna att sodan-propplösaren ska lösas först i hett vatten och sen hällas ner i avloppet.
Härligt att det löste sig utan extern hjälp
Fast jag måste medge att jag fnissade vid bilden jag fick i huvudet av honung, iförd dykarmundering, attackera en ho med en skruvmejsel och hett vatten
Fast jag måste medge att jag fnissade vid bilden jag fick i huvudet av honung, iförd dykarmundering, attackera en ho med en skruvmejsel och hett vatten
Jag med!!!! Fast sen surnade jag till undrade var tusan filmen finns??? För visst skulle hon filma det???
Jamen eller hur?! Svika Buke på det viset är inte snällt!
Nu kanske det räcker med tanken "ska jag behöva ringa exet! NEJ det ska jag inte behöva!" nästa gång för att komma in i rätt (kommer inte på ordet) mode? moud? jävlar-anamma
Ämnet i denna tråden är väl löst så då kan man väl alltid spinna vidare
Spara på miljön, återanvänd en startad tråd
Jag med!!!! Fast sen surnade jag till undrade var tusan filmen finns??? För visst skulle hon filma det???
Jamen eller hur?! Svika Buke på det viset är inte snällt!