Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejje Jag har hälinlägg i nu och tänkte ha dom andra inläggen i sen när dom kommer. Men håller kängor verkligen tätt i 2 dm djup vattnig lera då?
Gör dig omaket att byta stövlar bara när du ska ut i hagen, om det inte funkar på annat sätt. Men var rädd om fötterna och använd bara gummistövlarna när de verkligen behövs!Nejje Jag har hälinlägg i nu och tänkte ha dom andra inläggen i sen när dom kommer. Men håller kängor verkligen tätt i 2 dm djup vattnig lera då?
Nej men jag tycker inte att det är acceptabelt att det är så djup lera någonstans i hagarna. Då får man grusa upp de partierna. Hästarna står ju i leran även om det inte är lera i hela hagen (vilket självklart är ännu värre) och det mår inte deras hovar och ben bra utav.
Om det inte var ok med decimeterdjup lera någonstans i hagen skulle de flesta stall i Uppland få läggas ner...
Om det inte var ok med decimeterdjup lera någonstans i hagen skulle de flesta stall i Uppland få läggas ner...
Nu menar inte jag att man ska grusa upp hela hagen utan som i MissFidelis fall lägga grus vid ingången och i den gången hon skriver om där det är gegga. Då blir det inte så dyrt. .