Är jag redo?

Sv: Är jag redo?

Vad vill du ha ut av ett förhållande? Om det bara är någon att prata med duger väl en kompis lika bra? Om du är redo vet du själv när det blir dags.

Sv: Är jag redo?

Jag tycker du kan försöka lära känna nya människor som vänner. Det behöver ju inte vara så att tjejer är kompisar och killar är pojkvänner, utan man kan bli vänner med alla människor som är snälla och kul att umgås med.
Kanske snubblar du då över kärleken, och gör du det så vet du när det är dags. Och gör du inte det så kanske du ändå har fått flera nya vänner att prata med och det är ju helt underbart!

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 800
Senast: Oh_really
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Tuggben
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 621
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Vad läser du just nu?
  • Valet i USA