Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre golit pysslar med Alexandra Pascalidous Kaos och återkommer i ämnet, men en sak har slagit golit, var tog klottret vägen? Inte det där...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: Svarta
·
Äldre Hej vad händer om min mamma plötsligt dör? Jag är allmänt orolig över henne tänk om det händer henne nått. Jag har ju ingen pappa han...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: GotAsecret
·
Äldre Jag är på jakt efter en god och fräsch nyårsdessert till 8-10 pers (bara vuxna). Måste vara mjölkfri, gå att förbereda och helst enkel...
Svar
12
· Visningar
2 960
Senast: Youmeoh
·
Äldre Hej ni kloka, Jag och sambon ser över våra TV-alternativ. I dagsläget har vi boxer men är inte helt nöjda. Kruxet är att vi skulle...
Svar
4
· Visningar
3 057
Senast: Susannas
·
Äldre Jag undrar om det är någon här som har gått ifrån abonnemang till kontantkort på sina mobil och kan berätta vad ni tycker? Det som talar...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Septicemia
·
Äldre Jag behöver lite tips på en trevlig förrätt till Nyår. Gärna barnvänlig då det är en 4-åring med lillebror med och jag personligen...
Svar
12
· Visningar
3 795
Äldre Jag var och käkade på restaurang idag i stan. Det vart på stammis stället Forno Romano. När vi var klara frågade dom om jag ville ta med...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
27 246
Äldre Ska till Köpenhamn över nyår och vill ha tips på vad man kan göra och se i staden! Vill jättegärna ha tips om restauranger också, kanske...
2
Svar
21
· Visningar
2 625
Senast: kolblakkur
·
Äldre Någon av dom billigare modellerna som är något att ha? Vi skulle verkligen behöva en men har inte allt för många tusenlappar att...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Tjôta
·
Äldre Jag har en liten fråga angående tillagning av murkelsås. Detta är det godaste jag vet och har ätit det ute ett antal gånger, dock var...
Svar
10
· Visningar
4 563
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Har bott i min lägenhet i tre år snart, och det är generellt ett lugnt område jag bor i. Aldrig haft problem med att grannarna i mitt...
Svar
8
· Visningar
5 318
Äldre Jag kommer åka till Sydafrika om en vecka, vilket ger mig en ganska lång restid. Jag är rökare och mor min tipsade mig om att jag kunde...
Svar
11
· Visningar
2 004
Äldre Några här gör säkert det/har gjort det. Jag har börjat fundera lite på att flytta dit en period i framtiden, men vad behöver jag tänka...
Svar
4
· Visningar
1 854
Äldre Jag och sambon dansar gärna och har gått danskurs avseende foxtrot. Sambon har lärt sig massor den senaste tiden, men det slog mig en...
Svar
0
· Visningar
731
Senast: Rie
·
Äldre Hur ser ni på kastrering av hanhundar? Har funderingar på att kastrera min hund som är ett år, dels av anledningen att jag inte tänkt...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Red_Chili
·
Äldre Mina planer på tjusiga smördegssnittar som förrätt på nyår har spruckit då det tydligen inte går att få tag i färdig glutenfri smördeg i...
Svar
10
· Visningar
1 707
Senast: CK
·
Äldre Det känns inte som den vackert inringade "pinnen" (som ev är gängad i nederdelen, lite svårt se i mörkret) ska hänga sådär som den gör...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 773
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Jag bor i hyreslägenhet, och hela vårt hus med 18 lägenheter har problem med varmvattnet nu sedan ca 14 dagar tillbaka. Hyresvärden har...
Svar
11
· Visningar
6 576
Äldre Jag har svaga minnesbilder från ett klipp min mormor hade på ett VHS-band som jag kollade på hos henne när jag var liten. Det var någon...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Hedinn
·
Äldre Hjälp mig!!! Jag ska göra plankstek imorgon tänkte jag. Vi är sju personer... Problemet är att jag bara får in sex plankor i ugnen på en...
Svar
1
· Visningar
1 076
Senast: Mariaauto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama