Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra! Känns som om det är på tiden efter så lång tid. Håller tummarna för att du får den hjälp du behöver.Njae det är segt som tusan. Har precis fått träffa en läkare som verkar superbra. Så jag ser positivt på det!
Dumt att dumma sig när det var ett seriöst förslag. Du underskattar googles kunskapskälla
Dessutom finns det något som heter erfarenhetsbaserat lärande. Det fungerar bland annat som så att man kopplar ihop en erfarenhet med en annan, och det blir en ny kunskap. Bland annat kunskapen att en smörgåstårta kan hålla i kylskåp och att man kan ta reda på om den är dålig om man tittar/luktar/smakar. Applicerar man det på en annan matvara så kan man ha koll på hur den är. Voila: Du behöver inte fråga om varje enskild sak!
Hm, jag har (springer och kollar) 7-8 grader.
Det är lagom med runt 4 grader. Tänk också på var i kylen du förvarar sakerna. I dörrarna är det t.ex. varmare än längst in.
Det kommer aldrig bli bra så länge du fortsätter att "mata" din oro. Ta tag i problematiken istället!
Alldeles för hög temperatur . Men om ni annars har 4-5 grader så är det fint.
Google är en sökmotor som leder till både skit och vetenskapligt baserad fakta och vettiga kunskaper. Man får lära sig att sålla. Vet inte hur Buke skulle kunna vara så galet mycket tillförlitligare, med tanke på att de som skriver är individer med helt olika bakgrund.
Du får sätta en stor post-it på datorn där det står "NOJA? - GOOGLA!".
Jag gissar alltså att Reykjavik mer tänker på att hygienen på random pizzahak inte nödvändigtvis är den bästa. Från Falun häromåret, exempelvis, endast en pizzeria av 16 klarade sig utan anmärkningar på hygienen vid en inspektion. http://www.dt.se/nyheter/falun/1.3412580-sa-snuskig-ar-din-pizzeriaFör att då har den legat där och gottat sig samt även åkt buss när den är färdiglagad så är den ju just färdig!