Bilfråga - bild

Sv: Bilfråga - bild

Jahanej, maken säger att den är för liten.. :(

Han pratar skit! Ska man inte ha en dragbil som är maxad dragvikt på så är den INTE liten och sväljer en hel del faktiskt och den är helt nybesiktad. :)

Det är satans frestande men hur 17 fick de en Felicia lastbilsreggad?! Har dessutom svurit på att aldrig skaffa en Skoda :p :cautious:
Eftersom det är en combi gick det bra.

Enkel mekanik, basic på alla sätt och startar alltid oavsett temperatur och spritt nya friktionsdäck följer med på köpet. Sa jag att bromssystemet är helrenoverat med kopparrör, nya cylindrar och trummor bak och allt övrigt bytt, nytt batteri och ny kamrem också? Den går garanterat 5 år utan problem med bara oljebyten. Besiktningen sa att dom inte sett en likadan Skoda som var i näst intill nyskick och inte rostat bort. Det finns ingen rost nånstans och det som fanns är åtgärdat. :)

Hade jag inte behövt en bil som fick dra tyngre släp hade jag behållit den själv. Den har drag också.

Alltså, nu ska du inte vara sådär, du vet väl att man kan ge healing på distans,,,,,,,,,det omvända för fordon funkar också på distans. :devil:

Aj tusan, jag måste ha läst förbannelsen åt fel håll, hjulet skulle ju fallit av när du satte dig i bilen. :devil:

*Måste träna mera på mina skills.*

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Redfox
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: soom
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 290
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar