Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har fått till uppgift att göra en sallad till ca åtta personer till nyår. Den ska serveras till oxfile och någon form av potatis...
Svar
9
· Visningar
7 158
Senast: Sel
·
Äldre *Lite osäker på vart jag skulle lägga tråden - moderatorn får gärna flytta* Nu är det såhär att jag har begåvats med ett par (endast)...
Svar
10
· Visningar
12 154
Senast: Congeria
·
Äldre Har gett en resa till sambon till hans födelsedag och efter en dels funderande lutar det åt att vi åker till Marocko. Men ja, vi vet...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 820
Senast: tyra1
·
Äldre Jag har ett antal påsar te som bäst före datum passerat på. De luktar ok så jag fortsätter använda dom. Men finns det ngt i te som gör...
Svar
15
· Visningar
20 492
Senast: ptr
·
Äldre Några bukare som ska se honom? Misstänker starkt att den jag skulle gå med kommer dissa mig och jag som numera är så ovan vid kroglivet...
Svar
4
· Visningar
673
Äldre Finns det någon här på Buke som vandrat i Himalaya? Antingen Annapurna-massivet eller Everestregionen! :) Jag ska dit i...
2
Svar
28
· Visningar
4 610
Senast: Capel
·
Äldre Som det ser ut nu kommer jag mest troligt sitta själv hemma på nyår. Misstänker att även buke kommer vara dött då och vips sitter jag...
Svar
4
· Visningar
709
Senast: _Elly_
·
Äldre Varför skall vi lyssna på denna tröttsamma människa egentligen? Han är en gudabenådad fotbollspelare men inte speciellt mycket mer än så.
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 731
Senast: Jeffery
·
Äldre Finns det någon choklad som är garanterat fri från spår av nötter? Det finns ju dom som sägs vara det men ändå tillverkas på samma...
Svar
18
· Visningar
8 801
Äldre Vi vill ut och resa i april, helst inom Europa pga att vi vill ha så kort flygtid som möjligt. Men om man vill ha sol och bad, är detta...
Svar
19
· Visningar
3 520
Senast: hastflicka
·
Äldre Som rubriken lyder: hur smakar sherrysås? Jag ska bli bjuden på nyårsmiddag och till varmrätt ska det serveras lax med sherrysås och...
Svar
4
· Visningar
1 392
Senast: Thelma
·
Äldre Cause sticks and stones wont ever break these bones. En kille som sjunger, går mycket på radio just nu. Den enda låt jag får upp när...
Svar
2
· Visningar
510
Senast: Poisonous
·
Äldre När Klas o Sandra gick in till bröllopet spelades en svensk låt, har försökt googla, men hittar inget. Var något i stil med, "jag vill...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: hagel
·
Äldre Min sambo avskyr att vara inne i huset, han vill alltid vara ute och greja. Men eftersom jag jobbar kvällar/vill se honom någon gång så...
2
Svar
37
· Visningar
4 065
Äldre Ska köpa detta http://www.mittnamnhalsband.se/Product.aspx?p=2396&m=304 som present till sambon. Men vad tror ni om längden på kedjan...
Svar
0
· Visningar
690
Senast: Mirre
·
Äldre Tänkte bara höra om det är min dator som fått spel eller om flera har problem.. När jag ska in till Bukes startsida får jag...
2
Svar
38
· Visningar
3 628
Senast: tanten
·
Äldre Har fått för mig att det skulle kunna vara gott med fylld kycklingfilé på nyårsafton, men har inget recept. Finns kanske någon här som...
Svar
8
· Visningar
1 893
Äldre Någon som likt mig tycker att Pepsi Max o dyl är livets dryck som skaffat kolsyremaskin? :D Vilka smaker rekommenderas?
Svar
13
· Visningar
1 445
Senast: skiesabove
·
Äldre Har hittat en vara på tyska eBay, jag bor i Tyskland. Användaren har högsta betyg och inga negativa omdömen. Han sa jag kunde sätta in...
Svar
3
· Visningar
626
Senast: Mitrolle
·
Äldre Vi funderar lite på att resa nånstans i april, lite varmare land än sverige! Thailand, dubai/oman och gambia vet jag är varma i april...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama