Chrome tycker att Buke har skadlig programvara..

Sv: Chrome tycker att Buke har skadlig programvara..

*raderat, men smileysarna får stå kvar som illustration av vad som blev raderat*

:banghead: :crazy:

*kl*

Använder Chrome och Windows och har inte råkat på omskrivet problem, på en annan dator kör jag IE version stenålder och XP! och inte där heller har jag råkat ut för problemet.

Rätt annoying, det där.
Du har sannolikt fått en malware installerad.
Om det ser ut som på denna sida, har du också hur du tar bort eländet.

http://malwaretips.com/blogs/remove-adware-popup-ads/

Kikade om jag hittade något program som jag inte kände igen som installerats. Det enda jag inte vet vad det gör är Microsoft .NET Framework 4.5.1 Är det något malware eller nåt? Eller behöver jag det i datorn? :/ :S

kl

Måste bara påpeka att det heter antivirusprogram. Virusprogram är sånt man inte vill ha.

:p

HA! Nu har jag lyckats! Gjorde steget efter och det löste det hela :D
Grejt!:)

Microsoft .NET Framework är något som din Windows tycker att du ska ha. Det är 'basprogramvara' som andra program har gemensamt, och använder lite då och då, som MS Office, IE och lite annat sånt.

Jag har också problemet, fast det är Firefox som blockar, har inte något antivirusprogram :p

jag hade samma med Safari hela kvalen igår sa det ar nog någon annons som ar elak

Fick problemet igår. Jag använder oftast chrome, och chrome vill nu inte kännas vid buke. Bytte till explorer = inga problem.

Fick problemet igår. Jag använder oftast chrome, och chrome vill nu inte kännas vid buke. Bytte till explorer = inga problem.

Fick problemet också, men vägrar använda explorer. Funkar det inte i chrome så får det vara. :)
Idag kom jag dock in med chrome igen.

Jag gillar inte heller explorer, men jobbmejlen kan bara öppnas med explorer :banghead: så därför har jag den också. Men nu funkar buke med chrome igen! :)

Det finns en tråd om dessa problem under "Om bukefalos", där kommer en del svar från gunnar också.

Idag fungerar det, men igår kväll slutade det fungera för mig. Använder Chrome och har även provat med Firefox men samma sak på bägge.

Och jag kommer inte in på min jobbmail via webben om jag använder IE. Med chrome gick det utmärkt.

Vad är det i luften? ;)

Liknande trådar

Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 980
Senast: Vallmo
·
Hästmänniskan Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Svar
3
· Visningar
2 703
Senast: Ridinglady
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 295
Relationer Hej Buke, nu skulle jag behöva bolla lite tankar... Det är lite det här med vänner, hur man vet om man ska kämpa för att behålla...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Turali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama